Het was weer een geslaagde meeting! Leuk elkaar te ontmoeten en elkaars Vaglings te bewonderen. En met een spetterende foto-sessie, met een fotograaf die er alles voor deed om voor foto's van niveau te zorgen
LOL...... foto's van niveau?
In sommige gevallen zijn ze zelfs van gevaarlijk "HOOG" Niveau.
Laatst gewijzigd door UPyouGO op zo 23 feb 2020, 19:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Cross Up! Full Option!
Chip'd and dangerous!!!
Weinig meer aan doen....
Het was weer een geslaagde meeting! Leuk elkaar te ontmoeten en elkaars Vaglings te bewonderen. En met een spetterende foto-sessie, met een fotograaf die er alles voor deed om voor foto's van niveau te zorgen
Ik kan niet anders dan t beamen.
High Up TSI uit 2017
stage 1 getund door VAG Techniek
Beats audio
17 inch Polygon zomervelgen plus spoorverbreders Met Goodyear Efficient Grip Performance 195-40 17 zomerbanden
15 inch Waffle wintervelgen met Barum Polaris 185-55-15 winterbanden
Het heeft even mogen duren maar hier is dan de aftermovie. Direct na de meeting heb ik de griep gekregen. Daarna ben ik eigenlijk een beetje vergeten de film in elkaar te zetten dus het werd de hoogste tijd om daar alsnog mee aan de slag te gaan. Zonder verdere prietpraat: geniet ervan! Vergeet niet te abonneren.
Heb lang getwijfeld of ik alle filmpjes zonder audio had moeten doen maar dan was het wel een heel statisch filmpje geworden. Zo heb ik toch nog wat van de sfeer van de dag over kunnen houden. Tenminsten, ik hoop dat jullie het ook zo zien.