Dubbel Uitlaat Sierstuk
Dubbel Uitlaat Sierstuk
Hallo
Ik heb een dubbel uitlaatsierstuk gekocht bij van den Udenhout.
Maar ik zie er toch vanaf ik ga voor een GT-look.
Ze zijn voorlopig niet meer leverbaar dus dacht misschien kan ik er iemand blij mee maken!?
ER HEBBEN AL VERSCHILLENDE LEDEN GEREAGEERD MET EEN PRIVEBERICHT. MAAR IK KAN NIET REAGEREN?
Ik vraag 80 euro!
Dat heb ik betaald bij vd Udenhout. En hij is niet onder de auto geweest! GLOEDNIEUW!
Ik hoor het graag.
Later Nick
Ik heb een dubbel uitlaatsierstuk gekocht bij van den Udenhout.
Maar ik zie er toch vanaf ik ga voor een GT-look.
Ze zijn voorlopig niet meer leverbaar dus dacht misschien kan ik er iemand blij mee maken!?
ER HEBBEN AL VERSCHILLENDE LEDEN GEREAGEERD MET EEN PRIVEBERICHT. MAAR IK KAN NIET REAGEREN?
Ik vraag 80 euro!
Dat heb ik betaald bij vd Udenhout. En hij is niet onder de auto geweest! GLOEDNIEUW!
Ik hoor het graag.
Later Nick
Re: Dubbel Uitlaat Sierstuk
Kost nu 75 bij van udenhout
Jaa dat kan hij nu wel kosten. Maar is NIET meer leverbaar! En hij is verstuurd naar mijn adres. Dus ik heb 80 betaald.
- Bhuddymahn
- Donateur member
http://uitlaatsierstukken.nl/dubbel-uit ... en-up.html
Met code VWUPFORUM kost ie hier 75 incl verzending, dus je 80 lijkt me iets aan de hoge kant.
Met code VWUPFORUM kost ie hier 75 incl verzending, dus je 80 lijkt me iets aan de hoge kant.
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
|Peugeot 206 Roland Garros
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
Geen verzendkostenBhuddymahn schreef:http://uitlaatsierstukken.nl/dubbel-uit ... en-up.html
Verstuurd van mijn ST26i met Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
- Bhuddymahn
- Donateur member
Ja, daarom 75 incl verzending
|High Up!
nou bij deze dan ben ik hard genaaid door vd udenhout!
Eerst 3 weken op zitten wachten en nu blijken ze veel goedkoper te zijn!?
Nou als er toch liefhebbers zijn voor 70 hoor ik het graag!
Leg uit : Wat bedoel je met hard genaaid ?
Wat heb je betaald en wanneer ?
Wat heb je betaald en wanneer ?
Stuur maar terug naar onderstaand adres ( gratis ) en ik zal het bedrag volledig aan je crediteren !
Autobedrijf Van den Udenhout
T.a.v. Webshop
Antwoordnummer 10617
5200 WB
's-Hertogenbosch.
Autobedrijf Van den Udenhout
T.a.v. Webshop
Antwoordnummer 10617
5200 WB
's-Hertogenbosch.
ik bied de helft... doen ze op de radio ook...
gr henk
gr henk
alles wat voor mij rijd moet UPzouten
Hard genaaid, voor 5,- euro meerNick schreef:nou bij deze dan ben ik hard genaaid door vd udenhout!
En kijk wat voor een service ze je nu ook nog aanbieden....je had beter eerst zelf even contact met ze kunnen opnemen voordat je dat soort dingen gaat roepen over onze sponsor van het forum.
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Als ik bij iedereen ging zeggen waar ik wel eens 5 euro teveel heb betald dat ik genaait was.nou dan
Soms heb je mazzel soms heb je pech.
Heb ook wel iets besteld wat ergens goedkoper was naderhand.so be it.
Als ik me daar druk om zou gaan maken dan heb je geen leven.dan moet je zo en zo geen accesoires kopen.
Maar mooie aanbieding van udenhout om het te retourneren thumps up.
Soms heb je mazzel soms heb je pech.
Heb ook wel iets besteld wat ergens goedkoper was naderhand.so be it.
Als ik me daar druk om zou gaan maken dan heb je geen leven.dan moet je zo en zo geen accesoires kopen.
Maar mooie aanbieding van udenhout om het te retourneren thumps up.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Wat een werkelijk weerzinwekkende manier van reageren nick. Tevens je laatste waarschuwing. Je op zo'n manier uitlaten over wie dan ook slaat nergens op.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ