Waffle velgen met winterbanden
Waffle velgen met winterbanden
Wegens verkoop van mijn Up bied ik mijn Waffle sportvelgen met continental winterbanden te koop aan. Slechts 7000 km mee gereden en zijn absoluut zonder schade. Ik heb er ook nog originele vw hoesen omheen.
Vr.pr. €500,-
Vr.pr. €500,-
High UP! 60PK BMT -> Light Silver-> Executive pakket-> Spoke Velgen-> uitlaatsierstuk-> VAGcom instellingen
Re: Waffle velgen met winterbanden
Hoi Gaaf,
Waar woon je ergens.Heb zeker wel interesse.Maar ze moeten wel absoluut schade vrij zijn.
Groetjes Jos.
Waar woon je ergens.Heb zeker wel interesse.Maar ze moeten wel absoluut schade vrij zijn.
Groetjes Jos.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
14 of 15 inch?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Ik zie 15 op de band staan
185/55 R15, 15 inch dus en absoluut schade vrij Jos, 10 km boven Amsterdam
High UP! 60PK BMT -> Light Silver-> Executive pakket-> Spoke Velgen-> uitlaatsierstuk-> VAGcom instellingen
Pb-tje mag ook!
Hoi Gaaf,
Zie erop moment even van af.Had liefst 16 inch gehad.Maar hou deze wel in gedachten.
Succes met de verkoop.
Jos.
Zie erop moment even van af.Had liefst 16 inch gehad.Maar hou deze wel in gedachten.
Succes met de verkoop.
Jos.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
Gereserveerd voor forumlid A3baak
Er mag een slo tje op