Beige VW High Up interieur 3-deurs ruilen
Beige VW High Up interieur 3-deurs ruilen
Ik heb een beige interieur met bruin leer van mijn High Up die ik wil ruilen met het zwarte leder interieur (met Up logo in de stoelen) Moet wel 3 deurs zijn. Eventueel bijbetaling van mijn kant. Ik kan geen foto's plaatsen via de telefoon.
Voor foto's of interesse kan je appen op 06 36311200
Voor foto's of interesse kan je appen op 06 36311200
- Bijlagen
-
- jdvwup01_4e68a443a4af4.jpeg (114.32 KiB) 2748 keer bekeken
Laatst gewijzigd door MarvinUp op wo 08 okt 2014, 15:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Beige VW High Up interieur 3-deurs ruilen
Achterbank
- Bijlagen
-
- car_photo_505270.jpeg (29.69 KiB) 2745 keer bekeken
En kun je niet een deal met bm onderdelen maken? Dat zij jou stoelen krijgen en jij die van hun voor een zacht prijsje koopt?
http://www.bm-onderdelenshop.nl/up
Maar denk dat je daar je foto vandaan hebt dus wist je vast al dat ze de stoelen daar hebben voor 899 euro
http://www.bm-onderdelenshop.nl/up
Maar denk dat je daar je foto vandaan hebt dus wist je vast al dat ze de stoelen daar hebben voor 899 euro
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |

Wat Xanderv zegt. Zij hebben nog wel een interieur staan en doen ook aan inruil.
Misschien kan je daar een deal mee maken.
Misschien kan je daar een deal mee maken.
Bluemotion Up....17 inch Porsche Cayenne Gloss Black,17 inch X-treme Zero, 17 inch RH ZW 1 vanaf volgende week (Y) , Hifonics Audio, Leer/Alcantara, Schroefset en meer!
Nou mannen, daar heb ik ook al contact mee gehad. En ik moest 700,- bijleggen en met inbouw 800,- haha grappenmakers.
Meen je niet, dan kan je nog beter voor 699 bij de dealer een nieuwe Eco leather interieur bestellen.
Bluemotion Up....17 inch Porsche Cayenne Gloss Black,17 inch X-treme Zero, 17 inch RH ZW 1 vanaf volgende week (Y) , Hifonics Audio, Leer/Alcantara, Schroefset en meer!
Ja idd! Maar dit is ook Eco leather;)
I know maar bedoel dan betaal ik liever 700 bij de dealer voor een nieuw interieur in de kleur van mijn keus, stiksels etc dan 800 voor een gebruikte set. haha
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Gewoon over laten trekken?
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com
Als ik het laat overtrekken heb ik enkel de keuze uit zwart met andere kleur stiksels. Het Up logo etc ontbreekt dan.
Nee hoor, informeer maar eens bij Alba leder, die hebben ze sowieso met up! Logo en de beste kwaliteit!(vind ik)
Alleen mogen ze bij ALBA niet het originele lettertype gebruiken. Maarja dat is weer een heel ander verhaal.
Let ook op dat de set bij B&M ZONDER airbags is. Dat stond althans toendertijd erbij.
Let ook op dat de set bij B&M ZONDER airbags is. Dat stond althans toendertijd erbij.