Paar weken geleden ook eens de tijd gevonden om een fraai plaatje te schieten;

Volgens mij zijn dit dezelfde velgen.MiiRens schreef:Mooie auto. De station vind ik ook heel mooi, zeker met dat panoramadak en de 18" velgen van de reclame.
Soms wel natuurlijk, maar af en toe moet je concessies doen als je andere dingen ook wil (nieuw rijden en meer ruimte).Mis je de 1.8 TSI niet, of valt er goed te leven met de 1.2.
Zijn het deze velgen, vond deze ook al heel aardig. In de reclame staat de auto m.i. wat lager .....Upsilon schreef:Volgens mij zijn dit dezelfde velgen.MiiRens schreef:Mooie auto. De station vind ik ook heel mooi, zeker met dat panoramadak en de 18" velgen van de reclame.
Soms wel natuurlijk, maar af en toe moet je concessies doen als je andere dingen ook wil (nieuw rijden en meer ruimte).Mis je de 1.8 TSI niet, of valt er goed te leven met de 1.2.
Dat doen ze serieus expres.... om het wat mooier te laten lijken.....MiiRens schreef:In de reclame staat de auto m.i. wat lager .....
ja hoor en je kan er ook redelijk zuinig mee rijden als je je best doet tenminsteTuurlijk heb je meer kracht met een 1.8 (gechipt helemaal), maar ik hoorde dat de 1.2 heel lekker rijdt. Temeer daar de turbo lekker meedraait en er dus bij lage toeren heel wat draaimoment voorhanden is.