hallo hallo
hallo hallo
Hallo allemaal,
ik kijk al een paar weken een beetje rond op het forum en ik dacht laat ik me dan ook maar registreren.
Ik ben Hans, 25 en heb een up! besteld die voor zover op dit moment bij mij bekend rond week 30 geleverd zal worden.
Specs:
high up! 60pk BMT Black pearl 3drs
Dynamic pakket
Executive pakket
Drive pakket
Panoramisch schuif/kanteldak
reservewiel
en in de toekomst waarschijnlijk minimaal PIAA lampjes
ik kijk al een paar weken een beetje rond op het forum en ik dacht laat ik me dan ook maar registreren.
Ik ben Hans, 25 en heb een up! besteld die voor zover op dit moment bij mij bekend rond week 30 geleverd zal worden.
Specs:
high up! 60pk BMT Black pearl 3drs
Dynamic pakket
Executive pakket
Drive pakket
Panoramisch schuif/kanteldak
reservewiel
en in de toekomst waarschijnlijk minimaal PIAA lampjes
High up! BlueMotion Technologies 3drs 60pk Black Pearl | Dynamic | Executive | Drive | Panoramisch Dak
---
---
Re: hallo hallo
Welkom. Na-aper!
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden
beter goed gejat dan slecht bedachtšváb schreef:Welkom. Na-aper!
High up! BlueMotion Technologies 3drs 60pk Black Pearl | Dynamic | Executive | Drive | Panoramisch Dak
---
---
Welkom Hans!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
-
- Vagling liefhebber
Welkom Hans, super uitvoering heb je uitgekozen
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!
-
- Forum newbie
Welkom Hans!
Ook jij moet nog even wachten op de levering.....die van mij staat gepland in week 32....
Dit is een leuk forum met een heleboel tips en trucs. Zeker de moeite waard om even rond te kijken!
Ook jij moet nog even wachten op de levering.....die van mij staat gepland in week 32....
Dit is een leuk forum met een heleboel tips en trucs. Zeker de moeite waard om even rond te kijken!
Verwacht in week 32:
High Up! BlueMotion 75pk; 5-deurs; black pearl; executive en drivepakket; reservewiel.
High Up! BlueMotion 75pk; 5-deurs; black pearl; executive en drivepakket; reservewiel.
bedankt allemaal. inderdaad leuke tips te vinden hier
---
---
van harte gefeliciteerd
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Gefeliciteerd
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set