Nog een paar weekjes!
Nog een paar weekjes!
Hallo allemaal,
Ik volg het forum al een tijdje vanaf de zijlijn, erg leuk om alles te lezen!
Ik heb zelf eind juni een white-Up! besteld en zou ongeveer half augustus geleverd gaan worden. En om heel eerlijk te zijn: ik kan niet wachten! Het is een 4-deurs en als extra's (bovenop de toch al uigebreide white-Up!) heb ik voor het drive-pakket gekozen. En uiteraard het reservewiel, maar dat vond ik eigenlijk flauwekul dat die er niet standaard bij zat.
Op dit moment rijd ik een Toyota Yaris uit 2006, maar die laat ik bij het afhalen van de Up! bij de dealer achter. Best wel een beetje met pijn in mijn hart, want in 6 jaar tijd heb ik er nooit problemen mee gehad! Maar goed, ik denk dat mijn nieuwe uppie me wel zal troosten .
Ik hou jullie op de hoogte, ik hoop snel met goed nieuws te kunnen komen over een afleverdatum!
Groeten van Anneke
Ik volg het forum al een tijdje vanaf de zijlijn, erg leuk om alles te lezen!
Ik heb zelf eind juni een white-Up! besteld en zou ongeveer half augustus geleverd gaan worden. En om heel eerlijk te zijn: ik kan niet wachten! Het is een 4-deurs en als extra's (bovenop de toch al uigebreide white-Up!) heb ik voor het drive-pakket gekozen. En uiteraard het reservewiel, maar dat vond ik eigenlijk flauwekul dat die er niet standaard bij zat.
Op dit moment rijd ik een Toyota Yaris uit 2006, maar die laat ik bij het afhalen van de Up! bij de dealer achter. Best wel een beetje met pijn in mijn hart, want in 6 jaar tijd heb ik er nooit problemen mee gehad! Maar goed, ik denk dat mijn nieuwe uppie me wel zal troosten .
Ik hou jullie op de hoogte, ik hoop snel met goed nieuws te kunnen komen over een afleverdatum!
Groeten van Anneke
Re: Nog een paar weekjes!
welkom ! en gefeliciteerd met de UP grade
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
-
- Vagling liefhebber
Welkom Anneke, en veel succes met het wachten
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!
welkom
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Hey hallo !!!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Hallo welkom hier.
Candy white, leder bekleding, panorama dak, high up! Dynamic ' triangle ' pakket, drive en executive pakket, 5 deus, 19-07-2012 afgeleverd.
welkom
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
18,3 KM/L
Op dit moment bij de dealer voor APK van mijn inruilauto, die verloopt waarschijnlijk voordat ik mijn uppie krijg..... Wel nette service, alles voor rekening van de dealer (al zal er weinig mis zijn, heb nooit problemen gehad met mijn yaris).
Lekker kopje koffie, nog even gekeken bij de uppies in de showroom..... Begint nu echt te kriebelen, kan niet wachten!
Lekker kopje koffie, nog even gekeken bij de uppies in de showroom..... Begint nu echt te kriebelen, kan niet wachten!
Welkom op het forum. Succes met het wachten.
Seat Mii | 60PK | Style Chic | Candy White/Blue | Drive
Joepie!!!!!
Vrijdag bericht gehad van de dealer: mijn uppie is onderweg naar Nederland en kan 'm waarschijnlijk vrijdag of zaterdag ophalen!
Vrijdag bericht gehad van de dealer: mijn uppie is onderweg naar Nederland en kan 'm waarschijnlijk vrijdag of zaterdag ophalen!
dat is nou goed nieuws nog succes met wachten voor die paar dagen.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
18,3 KM/L
18,3 KM/L
Ik ben vandaag de trotse eigenaresse van een white-up! inmiddels een 70 kilometer mee gereden, maar alleen maar met een grote glimlach op mijn gezicht. Ik vind het gewoon jammer dat ik morgen moet werken en daarom niet kan cruisen
Foto's volgen snel bij "mijn auto"
groetjes van mij
Foto's volgen snel bij "mijn auto"
groetjes van mij
-
- Vagling liefhebber
Ontzettend veel plezier met je aanwinst
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!