Ik woon hoofdzakelijk in België maar verblijf regelmatig in Italië.
Dat laatste is de verklaring waarom ik afgelopen middag mijn Up! heb afgehaald in Italië (besteld in oktober 2012 - ingeschreven en verzekerd in Italië). Kilomterstand bij levering was 8 km.
"Black Up!" - 5-deurs versie - 75pk - handgeschakeld - geen BMT (voorlopig niet beschikbaar in Italië) - alle beschikbare opties/packs, uitgezonderd het reservewiel (daardoor heb je in die uitsparing nog extra plaats waar je allerlei dingen in kwijt kan die je niet courant gebruikt of hoopt te gebruiken). Ben niet-roker, maar heb desalniettemin toch het "Smoke Pack" erbij genomen louter voor die oranje oplichtende ring die de aansteker/12V socket omringt (aangenaam sfeerdetail tijdens ritjes in het donker).
![Cool 8-)](./images/smilies/icon/cool.gif)
Mijn Up! is niet bestemd voor dagelijks gebruik, doch zal eerder dienst doen als mijn plaatselijke pony op Italiaanse wegen.
Intussen even wennen (ook aan de gebruikelijke plastic-achtige geur die je bemerkt bij het uitstappen na een ritje met een fonkelnieuwe wagen
![Wink ;)](./images/smilies/icon/wink.gif)
Vanavond ook eens een ritje in het donker gemaakt. Heb de indruk dat de lichtbundel van het rechtervoorlicht iets verder reikt dan die van het linkervoorlicht. Is dat ook zo bij jullie Up! Of eerder iets met lichtafstelling af fabriek ? Heb gemerkt dat er links van het stuur een knopje is (doch dat is vermoedelijk om beide lichten samen hoger of lager af te stellen, afhankelijk of men al dan niet zwaar geladen is).
Voorts hoop ik dat mijn Up! (alsook de uwe uiteraard) niet aan het deerniswekkend vochtprobleem lijdt (condensatie of zelfs ijs aan de binnenzijde van de ruiten) dat blijkbaar menige Up! teistert.
Ik heb me intussen ook ingeschreven op het Brits Up! forum (http://www.upownersclub.co.uk/forum/).
Groeten,
-A-