Ff voorstellen nog een weekje wachten

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Jack0812
Forum newbie

Ff voorstellen nog een weekje wachten

Bericht door Jack0812 » vr 01 feb 2013, 13:44

Hallo allemaal,

Ik was al een tijdje aan het oriënteren voor een nieuwe auto. Nadat we Afgelopen jaar tijdens de vakantie als huurauto een up hadden was ik behoorlijk onder de indruk van het autootje. We hadden eerst een nieuwe renault Clio station huurauto (normaal toch een klasse groter) maar met alle respect wat een onding. Snel terug naar het verhuurbedrijf en een nieuwe auto gevraagd. Hierop kregen we dus een gloednieuwe vw up.
De up was behalve zijn wat kleiner formaat twee klasse beter en dit was zelfs een take up met alleen een airco en radio in de kleur rood.....

Het heeft toch nog een half jaartje geduurd voor dat ik overstag was. Dit had vooral met onze inruil auto te maken die ook erg goed bevalt (Bmw 316i station). Maar omdat we twee auto's hebben (andere auto: audi a4) kon de volgende tweede auto wel wat kleiner. zeker in deze tijden waar autorijden er niet altijd leuker op wordt:)
Dus uiteindelijk is het afscheid van onze fijne bmw daar.

Volgende week krijgen we onze nieuwe VW Up.
Het is een 3deurs move up geworden met wat fijne extra's.
- executive pakket
- Maps & more
- zwart parel lak
- winterbanden
En nog wat kleine dingetjes.

Ik heb al een hoop leuke dingen gelezen op het forum dus ik ben "bang" dat er binnenkort nog wel wat aanpassingen gaan komen aan de up. Bijvoorbeeld lichtmetaal :lol: krijg de vrouw denk ik wel zo ver :mrgreen:

Sciroccofrank
Vagling liefhebber

Re: Ff voorstellen nog een weekje wachten

Bericht door Sciroccofrank » vr 01 feb 2013, 14:00

Welkom , mooie config en zwart is altijd 8-)

Nikooos
Vagling liefhebber

Bericht door Nikooos » vr 01 feb 2013, 15:19

Mee eens.. Zwart is goed! :D

Hopelijk veel veilige kilometers met de toekomstige Up!
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit

Pop Up!
Forum eindbaas

Bericht door Pop Up! » vr 01 feb 2013, 18:40

Welkom! En mooie samenstelling heb je gekozen...
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Jack0812
Forum newbie

Bericht door Jack0812 » vr 01 feb 2013, 20:31

bedankt! "We" (ik) hebben nog getwijfeld om een witte up te nemen...ook erg gaaf namelijk...
Maar uiteindelijk toch voor het iets zekere zwart metallic gekozen. Maar minstens net zo cool:)

TV_UP!
Forum eindbaas

Bericht door TV_UP! » vr 01 feb 2013, 20:39

Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

Plaats reactie