Even voorstellen

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Gebruikersavatar
Muppie
Forum newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 09 okt 2013, 21:14
Locatie: Zuid-Holland

Even voorstellen

Bericht door Muppie » di 22 okt 2013, 20:46

Hallo allemaal,

Ik ben Michel, 50 jaar, en rijd nu nog rond in een Golf 3 uit '97, en aangezien deze auto altijd heel erg naar mijn (ons) zin is geweest en het toch wel een keertje tijd werd voor een opvolger, hebben wij onlangs, na veel wikken en wegen, een nieuwe Up! besteld. :D
Het gaat om een High Up:
Donker Blauw
60 PK
3 deurs
Classic velgen
Drive pakket
Executive pakket
Maps & More

Ik heb inmiddels vernomen dat hij in week 45 zal worden geproduceerd, we hopen hem in de eerste week van Januari op te kunnen halen, jeetje wat duurt dat nog lang. :D
Laatst gewijzigd door Muppie op do 24 okt 2013, 07:14, 1 keer totaal gewijzigd.
High Up - 60 pk - Dark Blue - 3-deurs - Classic Velgen - Drive pakket - Executive pakket - Maps & More - Getinte achterruit
TO DO: Zwarte naafdoppen, witte knipperlichten, witte dagrijlichten, kofferbakverlichting, instaplijsten, Vagcom-instellingen.

Red-up
Forum newbie
Berichten: 77
Lid geworden op: vr 18 okt 2013, 19:28

Re: Even voorstellen

Bericht door Red-up » wo 23 okt 2013, 17:16

Welkom...

en alvast heel veel plezier met je up!
Al duurt het nog even.
Wel lekker dat hij net in nieuwe jaar op naam komt.

Gebruikersavatar
TV_UP!
Forum eindbaas
Berichten: 1247
Lid geworden op: ma 09 jul 2012, 20:12
Locatie: Fijnaart

Re: Even voorstellen

Bericht door TV_UP! » wo 23 okt 2013, 17:51

Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Even voorstellen

Bericht door Pop Up! » wo 23 okt 2013, 18:55

Welkom Michel en succes met het wachten! :D
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Gebruikersavatar
Muppie
Forum newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 09 okt 2013, 21:14
Locatie: Zuid-Holland

Re: Even voorstellen

Bericht door Muppie » za 26 okt 2013, 21:59

Bedankt voor de reactie's , duurde ff wat langer, want ik had pech met de Golf, de startmotor had het begeven.
En omdat ik het goedkoop wilde houden heb ik hem van de week zelf vervangen in de avonduurtjes.
En dat in de laatste maanden dat we hem hebben, hij heeft ons al die jaren nog nooit laten staan.
nou ja, 85 euro, vooruit maar.

En wat het wachten betreft, tot die tijd probeer ik het vol te houden door op dit forum te kijken en
ideetjes op te pikken.

Zodra hij voor de deur staat komen er natuurlijk ook foto's van mijn/ons Uppie!
High Up - 60 pk - Dark Blue - 3-deurs - Classic Velgen - Drive pakket - Executive pakket - Maps & More - Getinte achterruit
TO DO: Zwarte naafdoppen, witte knipperlichten, witte dagrijlichten, kofferbakverlichting, instaplijsten, Vagcom-instellingen.

Gebruikersavatar
The Boyz
Forum newbie
Berichten: 23
Lid geworden op: wo 18 sep 2013, 09:51

Re: Even voorstellen

Bericht door The Boyz » zo 27 okt 2013, 10:53

Welkom Michel,

Zo das echt lang wachten tot januari ,maar je hebt wel wat om naar uit te kijken :D

Gebruikersavatar
Muppie
Forum newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 09 okt 2013, 21:14
Locatie: Zuid-Holland

Re: Even voorstellen

Bericht door Muppie » vr 27 dec 2013, 23:32

Zo, eindelijk gaan we serieus aftellen, Vrijdag 3 januari gaan we de Up ophalen :dance: , best wel heel erg spannend.
Heb al die weken lekker rondgelezen op het forum en ben een hoop wijzer geworden.
Inmiddels al wat spullen gekregen/gekocht om de Up te verwennen als tie vies is, en mooie wieldoppen voor de winterwielen.

Zodra hij voor de deur staat laat ik weer van mij horen,

Groetjes, Michel
High Up - 60 pk - Dark Blue - 3-deurs - Classic Velgen - Drive pakket - Executive pakket - Maps & More - Getinte achterruit
TO DO: Zwarte naafdoppen, witte knipperlichten, witte dagrijlichten, kofferbakverlichting, instaplijsten, Vagcom-instellingen.

Groovejunk
Vagling liefhebber
Berichten: 268
Lid geworden op: za 21 dec 2013, 13:11

Re: Even voorstellen

Bericht door Groovejunk » za 28 dec 2013, 09:52

...altijd leuk die voorpret! En dan moet het leukste nog komen...het ophalen! Succes met de spreekwoordelijke laatste loodjes Michel.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Tom Westendorp » za 28 dec 2013, 11:30

Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Muppie
Forum newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 09 okt 2013, 21:14
Locatie: Zuid-Holland

Re: Even voorstellen

Bericht door Muppie » zo 05 jan 2014, 22:08

Zo, eindelijk is het dan zover, hij staat voor de deur, en ik ben er helemaal :D blij mee.
We hebben de eerste 100 kilometers er op zitten en hij rijdt echt heel goed en is ook lekker stil.

Binnenkort het achterruitje laten tinten.
En dan wil ik eigenlijk de classic velgen nog van zwarte naafdoppen voorzien.
Eigenlijk hoop :pray: ik, dat ik ze kan ruilen met iemand die bij zijn Up juist de witte wil hebben,
of anders verkopen voor een net prijsje.
Dan nog even uitzoeken :think: welke lampjes ik nodig heb om de oranje knipperlichten te vervangen voor zilveren.

Het geluid van de radio en de speakers klinkt best wel lekker :thumbup: , ik had eigenlijk verwacht dat ik daar nog wel
iets aan moest veranderen, maar daar hoef ik dus niets aan te doen. :)
Later ga ik nog naar Vagcom om het een en ander aan of uit te vinken.

Ik zal binnenkort wat mooie foto's maken, dus die volgen nog.

Ooh, :oops: iedereen nog de beste wensen trouwens.(bijna vergeten)
Groetjes, Michel
High Up - 60 pk - Dark Blue - 3-deurs - Classic Velgen - Drive pakket - Executive pakket - Maps & More - Getinte achterruit
TO DO: Zwarte naafdoppen, witte knipperlichten, witte dagrijlichten, kofferbakverlichting, instaplijsten, Vagcom-instellingen.

Gebruikersavatar
DonkUp
Vagling liefhebber
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 13:08
Locatie: Lelystad

Re: Even voorstellen

Bericht door DonkUp » ma 06 jan 2014, 21:25

Muppie schreef:Dan nog even uitzoeken welke lampjes ik nodig heb om de oranje knipperlichten te vervangen voor zilveren.
Om je oranje lampen te vervangen door zilveren kan je het beste de Philips SilverVision lampen nemen. Je hebt ze ook van 'Autostyle', maar mijn ervaring is dat die veel minder lang mee gaan.

Veel plezier met je nieuwe Up!
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

Gebruikersavatar
Muppie
Forum newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 09 okt 2013, 21:14
Locatie: Zuid-Holland

Re: Even voorstellen

Bericht door Muppie » di 21 jan 2014, 23:21

Zoals beloofd hier alvast een wat foto's,


Dit zijn foto's van de dag van afleveren
Mooiere foto's wil ik nog maken op een betere locatie en met mooi weer.
Bijlagen
P1010075.jpg
P1010075.jpg (151.9 KiB) 6222 keer bekeken
IMG_1170_2 2.jpg
IMG_1170_2 2.jpg (128.58 KiB) 6222 keer bekeken
P1010046.jpg
P1010046.jpg (130.6 KiB) 6222 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Muppie op wo 22 jan 2014, 22:26, 2 keer totaal gewijzigd.
High Up - 60 pk - Dark Blue - 3-deurs - Classic Velgen - Drive pakket - Executive pakket - Maps & More - Getinte achterruit
TO DO: Zwarte naafdoppen, witte knipperlichten, witte dagrijlichten, kofferbakverlichting, instaplijsten, Vagcom-instellingen.

Gebruikersavatar
DonkUp
Vagling liefhebber
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 13:08
Locatie: Lelystad

Re: Even voorstellen

Bericht door DonkUp » wo 22 jan 2014, 20:34

Mooie wagen, de classic wielen staan hem goed. Veel plezier en veilige kilometer er mee.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

Gebruikersavatar
switchmii
Forum newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: di 21 jan 2014, 19:37
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door switchmii » wo 22 jan 2014, 20:55

... was zeker het wachten waard, nice Up :!: Muppie
SEAT MII STYLE 5D. AUTOMAAT 60 PK SUNFLOWER 2014
CITROËN C4 Grand Picasso 1.6 diesel WIT 2008
http://www.miiseat.tk

Gebruikersavatar
Muppie
Forum newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 09 okt 2013, 21:14
Locatie: Zuid-Holland

Re: Even voorstellen

Bericht door Muppie » wo 22 jan 2014, 21:23

Bedankt voor jullie reactie's, Ennuh, Switchmii....... moet jij nu ook zolang wachten?? (verwacht: april 2014)

Zijn ook nog veel laatste loodjes, maar is toch ook wel leuk om naar uit te kijken!
High Up - 60 pk - Dark Blue - 3-deurs - Classic Velgen - Drive pakket - Executive pakket - Maps & More - Getinte achterruit
TO DO: Zwarte naafdoppen, witte knipperlichten, witte dagrijlichten, kofferbakverlichting, instaplijsten, Vagcom-instellingen.

EdUp!
Vagling liefhebber
Berichten: 229
Lid geworden op: di 10 jul 2012, 19:18

Re: Even voorstellen

Bericht door EdUp! » wo 22 jan 2014, 22:21

Ziet er goed uit. Kan mij niet voor de geest halen eerder een dark blue up! op classic velgen gezien te hebben.

Gebruikersavatar
MuziekUP
Vagling liefhebber
Berichten: 154
Lid geworden op: vr 08 nov 2013, 19:02

Re: Even voorstellen

Bericht door MuziekUP » wo 22 jan 2014, 22:43

Mooie kleur en mooie combi met de classic velgen. Vind de witte naafdoppen wel passend eigenlijk, de auto is donker en de velgen met de witte doppen steken daar mooi tegen af, maar dat is mijn mening ;)
groove up - 60pk bmt - hot orange - fender sound - 16" triangle velgen (silver) - high up extra's & accessoires
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom

Gebruikersavatar
Muppie
Forum newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 09 okt 2013, 21:14
Locatie: Zuid-Holland

Re: Even voorstellen

Bericht door Muppie » wo 22 jan 2014, 23:03

@ muziekUP, bedankt, en wat de naafkappen betreft, toen ik deze velgen bestelde had ik zwarte in gedachte omdat ik die in de showroom had gezien op een Black Up, maar ik kwam er al snel achter dat als je de classic's los bestelde dat het witte kappen zouden zijn, als ik ze niet makkelijk kan verkopen of ruilen met iemand dan laat ik ze wel zitten, want ze zijn op zich best mooi en je ben ook niet de eerste die dat zegt.
High Up - 60 pk - Dark Blue - 3-deurs - Classic Velgen - Drive pakket - Executive pakket - Maps & More - Getinte achterruit
TO DO: Zwarte naafdoppen, witte knipperlichten, witte dagrijlichten, kofferbakverlichting, instaplijsten, Vagcom-instellingen.

Gebruikersavatar
MuziekUP
Vagling liefhebber
Berichten: 154
Lid geworden op: vr 08 nov 2013, 19:02

Re: Even voorstellen

Bericht door MuziekUP » do 23 jan 2014, 14:19

Haha, misschien is het even wennen en blijven de witte kappen alsnog zitten. We horen graag van je wat het uiteindelijk geworden is ;)
groove up - 60pk bmt - hot orange - fender sound - 16" triangle velgen (silver) - high up extra's & accessoires
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Tom Westendorp » do 06 feb 2014, 22:12

topic even opgeschoont op verzoek van de topic starter. Welkom Jack maak gerust een nieuw topic aan.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Plaats reactie