Beste allemaal,
Mijn naam is Bob, 26 jaar en woonachtig in het oosten van het land.
Sinds mijn rijbewijs heb ik zo'n 10 auto's in bezit gehad. De leukste noem ik even op:
- Smart fortwo cabrio brabus uit 2004
- Mercedes A210 evolution uit 2002
- Mazda MX-5 cabrio uit 2001
- Volvo C30 R-design uit 2008
De Volvo verbruikte aardig wat benzine, daar ik 90% stadsverkeer rij. Ik kon een leuke deal doen waarbij ik de Seat Mii kon kopen met geld toe. Het is een witte Seat Mii style chic ecomotive met 60pk uit eind 2012 geworden.
Meer hierover in het mijn auto topic.
Ik hoop een leuke tijd te hebben op dit forum.
Groetjes bob
Bobmii stelt zich voor!
Bobmii stelt zich voor!
Seat Mii style chic 60pk - candy white - VAGcom instellingen - W8 verlichting - lederen bekleding - drive pakket - extra getinte ramen rondom - LED achter lichten.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Bobmii stelt zich voor!
Welkom! 

Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com
Dank u!! 

Seat Mii style chic 60pk - candy white - VAGcom instellingen - W8 verlichting - lederen bekleding - drive pakket - extra getinte ramen rondom - LED achter lichten.
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Welkom! Mooie lijst...succes met de Mii!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Welkom! Deze zomer hoop ik mijn Mii op de oprit hebben staan
Dag Wienjo,
Leuk om te horen, ik kan je nu al vertellen dat het geen tegenvaller kan worden. Sinds de 8 jaar dat ik mijn rijbewijs heb, heb ik al behoorlijk wat auto's gereden (waaronder een paar zeer exclusieve) en de Mii biedt erg veel rijplezier, ondanks zijn geringe vermogen voelt de auto niet traag aan, stuurt hij lekker strak en direct, is nog redelijk comfortabel en voelt een klasse ruimer en volwassener aan.. Alvast veel voorpret gewenst!!! :d
Leuk om te horen, ik kan je nu al vertellen dat het geen tegenvaller kan worden. Sinds de 8 jaar dat ik mijn rijbewijs heb, heb ik al behoorlijk wat auto's gereden (waaronder een paar zeer exclusieve) en de Mii biedt erg veel rijplezier, ondanks zijn geringe vermogen voelt de auto niet traag aan, stuurt hij lekker strak en direct, is nog redelijk comfortabel en voelt een klasse ruimer en volwassener aan.. Alvast veel voorpret gewenst!!! :d