even voorstellen

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Vuur
Forum newbie

even voorstellen

Bericht door Vuur » ma 04 aug 2014, 08:59

Hallo, mijn naam is Peter, midden vijftiger, echte autogek ( geen sleutelaar maar een bewonderaar ), rij zelf al jaren auto's uit de VAG groep - golf, passat variant, a6
Afgelopen weekend met mijn dochter mee geweest om naar een tweedehands up bij de dealer te kijken, en vandaar maar eens het up forum opgezocht.
Ik zag dat de beoogde up wat simpele opties miste, en ik ben dan altijd nieuwsgierig naar de mogelijkheid hier - tegen zo laag mogelijke kosten natuurlijk :-) - zelf nog iets mee te doen

Xanderv
Forum eindbaas

even voorstellen

Bericht door Xanderv » ma 04 aug 2014, 10:57

Er is van alles mogelijk zoals je hier kunt lezen, wat stoort je het meeste.
Wat je hier onder andere kunt vinden is;
Hoedenplanktouwtjes
Kofferbaklicht
Speakers
Middenarmsteun
Waar nog geen oplossing voor is en wat jij waarschijnlijk ook mist is de dubbele raambediening bestuurderszijde.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Vuur
Forum newbie

Re: even voorstellen

Bericht door Vuur » ma 04 aug 2014, 11:55

Ha Xander, als passat / a6 rijder ben ik natuurlijk erg verwend, maar bij sommige uitvoeringen van de up inderdaad de meest simpele zaken zoals centrale portiervergrendeling en elektrische raambediening voor, en zoals je noemt de raambediening van de bijrijderszijde door de bestuurder...........
ik moet er wel bij zeggen dat de "simpele" inbouwsets voor cv of el raambediening voor de up natuurlijk best betaalbaar en makkelijk inbouwbaar zijn .......

Pop Up!
Forum eindbaas

Bericht door Pop Up! » ma 04 aug 2014, 20:29

Welkom!
Je kunt ook zelf wat dingen aanbrengen of je pakt een luxere uitvoering dan zijn ze best rijk uitgerust hoor...met extra optie pakketten. Natuurlijk ook wat steviger aan de prijs.

Succes!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » di 05 aug 2014, 14:07

Raambediening is een heikel punt. Bij mijn weten is daar nog geen oplossing voor.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Nicoup!
Forum newbie

Bericht door Nicoup! » wo 06 aug 2014, 10:51

Ben benieuwd welke up! het is geworden.

SanderUp
Forum newbie

Bericht door SanderUp » wo 06 aug 2014, 13:13

En welke Up is het geworden ??

MiiRens
Vagling liefhebber

Bericht door MiiRens » do 07 aug 2014, 19:39

Welke Up, die van Volkswagen denk ik :mrgreen:
Gr. Renco

Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.

Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.

DonkUp
Vagling liefhebber

Bericht door DonkUp » zo 10 aug 2014, 11:12

MiiRens schreef:Welke Up, die van Volkswagen denk ik :mrgreen:
Het zou ook die van Senseo kunnen zijn geworden :)
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

Plaats reactie