Na mijn Up! een Swissvax behandeling gegeven te hebben en mijn velgen in de Swissvax autobahn gezet te hebben even naar Wassenaar gereden voor een paar mooie foto's die ik jullie niet wilde ontnemen.
Robert stelt zich even voor
- Robert_High_Up
- Forum newbie
Re: Robert stelt zich even voor
Drark Silver Groove Up!, Ypsilon Velgen, Panorama Schuif / Kanteldak, Executive pakket
Ziet er puik uit! Mocht je het spul nog willen proberen op een light silver, bied ik mijn auto aan
Ohja, en volgens mij zijn foto 1 en 2 gewoon bij je voordeur?
Ohja, en zo te zien heb je niet al teveel licht van de camerakant bij de fotos bij de voordeur(boomgrensspiegeling over de auto), wat enigszins de reflectie(zeker die van de velgen) tegengaat, dat is bij de leeuwfoto van de zijkant veel mooeier.
Ohja, en volgens mij zijn foto 1 en 2 gewoon bij je voordeur?
Ohja, en zo te zien heb je niet al teveel licht van de camerakant bij de fotos bij de voordeur(boomgrensspiegeling over de auto), wat enigszins de reflectie(zeker die van de velgen) tegengaat, dat is bij de leeuwfoto van de zijkant veel mooeier.
- Robert_High_Up
- Forum newbie
Na inmiddels 3000 km gereden te hebben, en gisteren met dat lekkere weer heerlijk met open dak gereden te hebben, moet ik zeggen dat hij wel behoorlijk zuinig rijd vind ik.
Kort gezegd, een zeer tevreden Up rijder
Kort gezegd, een zeer tevreden Up rijder
Drark Silver Groove Up!, Ypsilon Velgen, Panorama Schuif / Kanteldak, Executive pakket
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Mooie foto's zeg!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Robert_High_Up
- Forum newbie
Dank je vind dik zelf ook.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik heb je topic even gedeeld op de vwupforum Facebook.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Robert_High_Up
- Forum newbie
Is prima, leuk dank je