Ik ben Roy
Sinds een week of 2 zijn wij eigenaar van een zilvergrijze Vw High Up! 75pk bmt. Moet zeggen dat ie beter bevalt en vooral rijd dan ik vooraf had gedacht, lekker stug en kan goed meekomen. Zonder er op te letten de 1 op 19,2 gehaald dus gaat helemaal goed komen. Het gaat geen showcar worden maar we zullen hier en daar wat dingen aan gaan passen met de tijd.
To do list:
Alle lampen vervangen voor 7500k exemplaren.
tzt een set wielen er bij (nu spokes) en dat worden of de triangle(mits de prijs normaal is) of anders gewoon een set 16/17inch
Blinderen, eventueel de voorste ruiten ook maar moet ff uitzoeken wat mag en niet
De woofer uit onze oude seat er in maken.
Vag aanpassingen
Heb de voorste knippers al vervangen voor chrome exemplaren, wil de zijkanten ook nog doen maar krijg die krengen niet los. Voor de dagrijverlichting had ik http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/overige-automerken/a1015952047-t20-xenonlook-halogeenlamp-super-white-t21-5w.html?c=d97e27c274e75147b4afd0f5eb58c81b&previousPage=lr&casData=EjuiBbJSjW_U91zxoT1GiOX3Itcm3dlVwYkp9xNo3-sbwiDiowSpSHPZ4xrNYmT0toCOKOHpiq1gkrsAdou5AU3pDYnjnkv5e4XJ7iXtZNboxqXx7bBGACaOwrGXy03gt7mQYr3ZvZ6Nro2GPBE-gqo5OvUm9CrPZEYtiOqy-841jT958d8D8DO_HenLJBlEA0Wfi-nBpgCWLAOjb8o8l3KALFhvQNCRwWRFu3gyV3c deze gevonden, volgens verkoper 5000k en lijkt ook zo te zijn als ik de foto bekijk die hij stuurde, iemand ervaring mee?
Zo heel verhaal, als er vragen zijn brand maar los
Voorstellen
Voorstellen
Hit 'Em Up!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Voorstellen
Welkom! Mijn setje 16 inch staat toevallig te koop. Veel plezier hier!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Dank je! Had ik gezien maar het budget is ff Up Word na de winter pas denk ik
Hit 'Em Up!
Welkom
VW High UP!60PK BMT
5 deurs, Deep Black Pearl
Drive pakket (cruise control, boardcomputer en parkeersensoren)
Executive pakket (Fender soundsysteem en airco)
Maps & more
Velgen: Spaakvelgjes en witte classics
VAG COM instellingen
5 deurs, Deep Black Pearl
Drive pakket (cruise control, boardcomputer en parkeersensoren)
Executive pakket (Fender soundsysteem en airco)
Maps & more
Velgen: Spaakvelgjes en witte classics
VAG COM instellingen
Re: lampen
Hoi,
Mooi maar de lampen kan je simpel verwijderen door de kap van links naar rechts te duwen.
En xenonlamp verkoopt led dal superfit en dubbele fitting.suc6
Mooi maar de lampen kan je simpel verwijderen door de kap van links naar rechts te duwen.
En xenonlamp verkoopt led dal superfit en dubbele fitting.suc6
Re: Led drl en dimlicht
Zo is het resultaat
Re: Led drl en dimlicht
yo, bedankt! ik zal van de week eens kijken.
Zie niks?
Seng schreef:Zo is het resultaat
Zie niks?
Hit 'Em Up!
haha, ik ook niet! iets mis gegaan?