Even voorstellen met Up! groove

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
graafie
Vagling liefhebber

Even voorstellen met Up! groove

Bericht door graafie » vr 12 feb 2016, 23:49

Hallo mede forumleden, ik dacht ik meld me maar even aan op het Up! forum en hoop dat het hier net zo gezellig is als op het forum van MyPolo.nl

Ik (nou ja, mijn vrouw) ben vanaf volgende week Vrijdag de trotse eigenaar van een VW Up! groove van 2014. Naast deze auto staat er ook nog een VW Polo op de oprit.
Mijn vrouw wilde graag een Up! om van en naar haar werk te gaan en dus naar een VW dealer gegaan. Ze zag de Up! groove staan en gevraagd om een proefrit te maken en was daarna meteen verkocht. (Ik ook trouwens, wat een fijn autootje zeg)
even een plaatje bij het praatje, dit is hem,
darksilver parelmoer:

Afbeelding

Even een vraag, hoe gedraagt de Up! zich op de weg tijdens harde wind/rukwind? Waarom deze vraag, ze rijdt nu nog in een Toyota Aygo van 2012 en daar wordt je echt niet vrolijk van tijdens harde wind of rukwind. :shock:

damianw26
Donateur member
Contacteer:

Re: Even voorstellen met Up! groove

Bericht door damianw26 » za 13 feb 2016, 00:20

Welkom, leuke up. Met zijwind gaat het best aardig maar verwacht geen tank wegligging uiteraard :)
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Afbeelding

graafie
Vagling liefhebber

Bericht door graafie » za 13 feb 2016, 00:41

Dank je.
Nee, ik verwacht zeker geen tank wegligging maar hoop toch wel dat je de Up! een beetje normaal op de weg kunt houden. Met zo'n Aygo is het echt een strijd om hem een beetje in het goede spoor te houden. Het viel trouwens meteen al op dat de Up! veel degelijker aanvoelde, je hebt echt niet het idee/gevoel dat het een 'klein' autootje is.....

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » za 13 feb 2016, 11:24

Zo zeg! Dikker worden ze niet uitgevoerd of wel? Veel geluk met de nieuwe aanwinst!
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com

graafie
Vagling liefhebber

Bericht door graafie » za 13 feb 2016, 11:43

:lol: :lol: :lol: Nee inderdaad niet veel dikker, of je moet het zoeken in het aantal pk's deze heeft 60 pk.
Ik had nog nooit van de Up! groove gehoord maar ik heb me even ingelezen en is dus rijk uitgerust en voorzien van een Fender geluidssysteem, (300w versterker, 6 speakers en subwoofer) nice......

avreenen
Donateur member

Bericht door avreenen » za 13 feb 2016, 21:02

welkom
dikke bak zeg

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » zo 14 feb 2016, 09:57

Vagtechniek kan er zo een 75pk file in laden. ;)
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com

lupocor
Vagling liefhebber

Bericht door lupocor » zo 14 feb 2016, 12:06

graafie schreef:Hallo mede forumleden, ik dacht ik meld me maar even aan op het Up! forum en hoop dat het hier net zo gezellig is als op het forum van MyPolo.nl

Ik (nou ja, mijn vrouw) ben vanaf volgende week Vrijdag de trotse eigenaar van een VW Up! groove van 2014. Naast deze auto staat er ook nog een VW Polo op de oprit.
Mijn vrouw wilde graag een Up! om van en naar haar werk te gaan en dus naar een VW dealer gegaan. Ze zag de Up! groove staan en gevraagd om een proefrit te maken en was daarna meteen verkocht. (Ik ook trouwens, wat een fijn autootje zeg)
even een plaatje bij het praatje, dit is hem,
darksilver parelmoer:

Afbeelding

Even een vraag, hoe gedraagt de Up! zich op de weg tijdens harde wind/rukwind? Waarom deze vraag, ze rijdt nu nog in een Toyota Aygo van 2012 en daar wordt je echt niet vrolijk van tijdens harde wind of rukwind. :shock:
sport onderstel doet wonderen.
en dan ook nog iets verlagen en je bent klaar,geen gezeur meer met harde wind.

graafie
Vagling liefhebber

Bericht door graafie » zo 14 feb 2016, 12:30

@lupocor,
als het de mijne zou zijn dan zou ik dat zeker doen. Maar ik weet zeker dat mijn vrouw er niet blij mee zal zijn. De Polo die hier staat is ook uitgerust met een AP schroefset en heb er inmiddels ook 18"velgen onder maar daar wil ze dus niet meer in rijden...... :lol:
vrouwen hè

graafie
Vagling liefhebber

Bericht door graafie » wo 17 feb 2016, 12:57

Ik heb het forum doorgelezen en wat vaak weer naar voren komt is dat de Up hetzelfde probleem heeft als mijn Polo BlueMotion, namelijk slecht dimlicht. Ik heb bij de Polo de koplampen vervangen door OEM led/xenon, een wereld van verschil.

Afbeelding

Ik denk dat ik voor de Up de H4 White Vision van Philips ga bestellen.
Ook heb ik Led verlichting besteld bij Kevin van het forum voor de DRL, de achteruitrijverlichting, de mistlampen en natuurlijk de zilveren bolletjes voor de knipperlichten.
Wat me nog niet helemaal duidelijk is, heeft de Up nou bochtenverlichting of niet? We hebben de Up nog niet en dus kan ik het niet checken...

BartvanD
Forum newbie

Bericht door BartvanD » wo 17 feb 2016, 22:27

Welkom!

De Up heeft bochtverlichting....maar die optie staat vanuit de fabriek uit, maar is via de OBD instellingen aan te zetten. Er zijn meer mogelijkheden die standaard uit staan.. Kijk eens op de site van Vag-techniek: http://www.vagtechniek.nl/garage/prijsl ... da-citigo/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik heb zelf ook de LED's van Kevin liggen, en voor het Dimlicht heb ik Philips x-tremevision 130% aangeschaft. Ga vrijdag de lampen monteren. Ben benieuwd naar de kleurcombinatie van de DRL en het Dimlicht.

Greetzz
Seat Mii 2016# SportConnect# 60pk# CandyWhite# 5-deurs# panoramisch schuifdak# 15" Ania# Seat Soundsystem# Seat Armsteun# LED upgrade+X-tremevision#

graafie
Vagling liefhebber

Bericht door graafie » wo 17 feb 2016, 23:36

Bochtverlichting is wel mogelijk maar het staat af fabriek uit, rare jongens bij VW.
En zo zijn er veel meer mogelijkheden om in te stellen dus, alleen is Nuenen een beetje ver weg voor mij, ik ben er al twee keer geweest met de Polo om een multifunctioneel stuur in te laten bouwen, een top bedrijf maar heen en terug is 6 uur rijden voor mij.
Zijn er nog mensen in de prov. Groningen of Drenthe die dit in kunnen stellen?
Laatst gewijzigd door graafie op do 25 feb 2016, 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » do 18 feb 2016, 07:41

Dikke Polo zeg! :D

graafie
Vagling liefhebber

Bericht door graafie » do 18 feb 2016, 11:04

Ach, het is maar een BlueMotion 1.2 TDI hoor....... :lol: :lol: :lol:
Met onder andere AP schroefsetje, 18 inch 3SDMvelgen, OEM led/xenon koplampen, MF stuur. achterlampunits van de Polo 6c, GTI grille van de Polo 6c, dubbele utilaatsierstuk.

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » do 18 feb 2016, 12:27

Die wielen vind ik echt schitterend.

graafie
Vagling liefhebber

Bericht door graafie » do 18 feb 2016, 13:14

thanks, ik ben er ook heel blij mee. De Polo is wel meteen een aardig stukje minder zuinig in verbruik maar ach......

BartvanD
Forum newbie

Bericht door BartvanD » do 18 feb 2016, 19:45

Er zullen vast meer bedrijven zijn die het kunnen. Google is je beste vriend. Succes met zoeken
Seat Mii 2016# SportConnect# 60pk# CandyWhite# 5-deurs# panoramisch schuifdak# 15" Ania# Seat Soundsystem# Seat Armsteun# LED upgrade+X-tremevision#

graafie
Vagling liefhebber

Bericht door graafie » do 25 feb 2016, 16:40

Vandaag led verlichting voor drl, achteruitrijlicht, mistlicht en zilverbolletjes voor de voorste knipperlichten binnen gekregen van Kevin (kgroot.nl) en meteen gemonteerd. En voor het dimlicht de white vision van Philips. Helemaal top, wat een verschil.
Kevin bedankt. ;)

Plaats reactie