blastaway schreef:Ook voor de particulier nog niet echt rendabel om te kopen. Als de e up gelijk kost als een normale zou ik heel misschien de overweging maken ondat wij er 4000 km per jaar mee rijden
Juist als je niet zoveel kilometers maakt, zou het bereik van de e-up! niet het probleem moeten zijn. Maar ik ben ook van mening dat 't een klap geld is, 27 duizend euro. Het formaat van de auto is het probleem niet; je rijdt nu immer toch ook al in dezelfde auto: Als dat voor jou volstaat, waarom dan groter?
Maar poehee..
Tweedehands worden ze betaalbaarder inmiddels (een tweedehands e-up! komt in de buurt van een nieuwe aangeklede high-up!). Dan heb je natuurlijk géén nieuwe, maar meestal zijn de kilometerstanden maar laag. Ook is een e-up! er maar in één uitvoering: met vrijwel alles erop en eraan: airco, stoelverwarming, cruisecontrole, altijd 4 deurs, Alleen gadgets als parkeersensoren, opendak en lichtmetalen velgen zijn (soms) niet aanwezig.
Anyhoe: Als ik een leuk geprijsde tegenkom,... sla ik m'n slag.