Up onderweg
Up onderweg
Heb een up besteld, 5 deurs, als het goed is komt ie eind Juli hoop ik.
Ruil een seat toledo in, 1.9 tdi, dus lever veel in.
Rijd geen kilometers meer, dus de up was een goeie optie, ben benieuwd wat ik er van ga vinden, het uiterlijk bevalt me in ieder geval al!
Ruil een seat toledo in, 1.9 tdi, dus lever veel in.
Rijd geen kilometers meer, dus de up was een goeie optie, ben benieuwd wat ik er van ga vinden, het uiterlijk bevalt me in ieder geval al!
Re: Up onderweg
Hoi Hans, welkom op het forum. Maar veel inleveren?
de Up! is mega lux leverbaar
voorin erg veel zitruimte
erg zuinig in verbruik
past makkelijker op een parkeerplaats door de kleine afmeting
een mooi uiterlijk
wat je voorlopig niet meer hebt is wegenbelasting wat wil je nog meer
de Up! is mega lux leverbaar
voorin erg veel zitruimte
erg zuinig in verbruik
past makkelijker op een parkeerplaats door de kleine afmeting
een mooi uiterlijk
wat je voorlopig niet meer hebt is wegenbelasting wat wil je nog meer
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Klopt, das al een voordeel, maar die 155 pk ga ik wel missen.
Maar zitten er altijd met zijn tweeën in, dus perfect denk ik?
Maar zitten er altijd met zijn tweeën in, dus perfect denk ik?
die 155 pk mis je niet de up geeft je een heel ander gevoel
Zolang je niet naar het circuit zal gaan met je up hoef je die 80pk extra ook niet mee te slepen
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Geheel eens! De up geeft mij net zoveel plezier als de S8 (360pk) Ook op lange afstanden...bleuharry schreef:die 155 pk mis je niet de up geeft je een heel ander gevoel
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Ik kan niet wachten tot ie er is, maar eerst op vakantie, want in de up passen geen 4 grote koffers, en twee grote kinderen achterin, dus. Nog 1x met de tolede naar Schiphol, en al het goed is staat ie eind Juli klaar???
Welkom Hans !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Vanmiddag is het zover, ik ga mijn 5 deurs up! Ophalen!-)))
Veel plezier, vanmiddag.
Candy white, leder bekleding, panorama dak, high up! Dynamic ' triangle ' pakket, drive en executive pakket, 5 deus, 19-07-2012 afgeleverd.
Viel Spass!
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Ondertussen de eerste kilometers erop zitten, rijd toch wel heel lekker.
Het start stop systeem is wel effe wennen, maar volgens de boordcomputer, is het verbruik echt laag:-)))
Het start stop systeem is wel effe wennen, maar volgens de boordcomputer, is het verbruik echt laag:-)))
Heb je al foto's van je aanwinst??
2x SKODA CITIGO ( 1x Black Elegance IRC-Edition, 16" White MAK, 1x White Arctic, 14" Black APUS). En opzoek naar een mooie SKODA Octavia-1RS Hatcback
Nee, ga ik zo eens doen denk ik