Ik ben Wannes, en ben aan het uitkijken naar een milieuvriendelijker wagentje dan mijn huidige dieselbak.
De eco-up! staat dan ook op mijn korte shortlist
De VW type-aanduiding voor de up! is 1S.
En laat dat nu net de afkorting zijn die ik geregeld gebruik voor mijn naam
Vandaar ook de screenname _1S_ , met een paar "_" omdat 2 letters te kort is volgens de forumsoftware.
(Zou leuk zijn als een mod dat zou kunnen aanpassen ? )
De up! is groot genoeg voor 75% van wat ik met een auto doe.
Voor gedoe waarvoor de up! te klein is, komt er nog een aanhangwagen achter.
Voor de leuke kilometers komt er later nog een leuke kar in de garage.
Enfin, that's the plan
FF voorstellen misschien ?
Re: FF voorstellen misschien ?
Welkom 1S! Overigens, ik geloof dat je geen aanhangwagen achter een up! mag slepen...
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Normaal mag er inderdaad geen aanhanger achter, maar een ondernemende Duitser heeft wel een trekhaak met E goedkeuring te koop
http://misterdotcom.de/VW_up/vw_up.html
http://misterdotcom.de/VW_up/vw_up.html
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Welkom Wannes, veel plezier op het forum...
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Hoi Wannes,
Succes met het maken van je keuze! De Up! Is natuurlijk de enige juiste keuze...
Zoek op termijn ook een trekhaak met name om de fietsen mee te kunnen nemen. Hoop alleen wel dat er ook een mooie trekhaak leverbaar gaat worden, want deze vind ik erg lelijk eigenlijk.
Succes met het maken van je keuze! De Up! Is natuurlijk de enige juiste keuze...
Zoek op termijn ook een trekhaak met name om de fietsen mee te kunnen nemen. Hoop alleen wel dat er ook een mooie trekhaak leverbaar gaat worden, want deze vind ik erg lelijk eigenlijk.
| High Up! 75 pk. Candy White | Executive | Drive | Dynamic | Panoramadak | Vier deuren | Nepleer met stoelverwarming | Winterbanden op Dezent F lichtmetaal | reservewiel |Polo 6R antenne|
Welkom Wannes een City Go is ook Top hoor
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set