Witte Mii én nu ook een rode Mii
Witte Mii én nu ook een rode Mii
Hoi allemaal,
Even voorstellen hier.
Wij hebben sinds 5 september 2013 een witte Mii Sport 5d 60pk met bijna alle opties (alleen geen stoelverwarming) en 16" Black Iguan LM velgen.
Hiervoor hadden we een Peugeut 107 R-Cup van 2010 ook met alle opties. Ik moet gelijk zeggen dat je de Peugeot en de Mii niet met elkaar kan vergelijken.
De Mii is véél meer auto natuurlijk Zeker qua degelijkheid en stabiliteit. Tot nu toe zéér tevreden!
Eind oktober komt er nog een rode Mii Sport 5d 60pk bij. Deze is wel met alle opties, luxe platen en ook 16" Black Iguan LM velgen.
Hiervoor wordt een Seat Ibiza Ecomotive van 2010 op ingeruild.
Van beide auto's wordt de verlichting veranderd in GP Thunder Xenon Look 7500k zowel dim- als mistlampen en PIAA H-724 Arrow Star White voor de DRL-stadslicht,
een coming home / leaving home module ingebouwd, kortere antenne's, armsteunen en wat we hier nog tegenkomen op dit forum.
Greetz.. Paul en Henri
Even voorstellen hier.
Wij hebben sinds 5 september 2013 een witte Mii Sport 5d 60pk met bijna alle opties (alleen geen stoelverwarming) en 16" Black Iguan LM velgen.
Hiervoor hadden we een Peugeut 107 R-Cup van 2010 ook met alle opties. Ik moet gelijk zeggen dat je de Peugeot en de Mii niet met elkaar kan vergelijken.
De Mii is véél meer auto natuurlijk Zeker qua degelijkheid en stabiliteit. Tot nu toe zéér tevreden!
Eind oktober komt er nog een rode Mii Sport 5d 60pk bij. Deze is wel met alle opties, luxe platen en ook 16" Black Iguan LM velgen.
Hiervoor wordt een Seat Ibiza Ecomotive van 2010 op ingeruild.
Van beide auto's wordt de verlichting veranderd in GP Thunder Xenon Look 7500k zowel dim- als mistlampen en PIAA H-724 Arrow Star White voor de DRL-stadslicht,
een coming home / leaving home module ingebouwd, kortere antenne's, armsteunen en wat we hier nog tegenkomen op dit forum.
Greetz.. Paul en Henri
Laatst gewijzigd door The Boyz op za 26 okt 2013, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Witte Mii én binnenkort nog een rode Mii
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Welkom!
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Welkom en goed bezig! Mooie kleur met die velgen eronder..
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Welkom Paul & Henri !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Dank allemaal voor het verwelkomen
Zo de andere verlichting zit op de mii veel beter zicht nu
Zo de andere verlichting zit op de mii veel beter zicht nu
Re: Witte Mii én nu ook een rode Mii
Hier is dan ook de rode Mii sinds 5 dagen,nu nog een blauwe voor de Nederlandse vlag
Op de rode Mii komt a.s maandag de zelfde striping als de witte Mii
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/198/c693.jpg/]
Op de rode Mii komt a.s maandag de zelfde striping als de witte Mii
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/198/c693.jpg/]
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Tof!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Super! Alleen die combi Ajax/ PSV kleuren vind ik nu net weer minder
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Dit vind ik nou super mooie wielen voor onder mijn witte Chill-Out editie.
Las dat het Black Iguan velgen zijn in de maat 16 inch. Welke bandenmaat zit erop gemonteerd en kan je me zeggen hoeveel J en welke Et waarde de wielen hebben?
Je hebt ze zeker via de dealer besteld? Ik zag ze op velgen-online maar daar hebben ze alleen een verkeerde et waarde???
Velg: Mak Iguan Matt Zwart
Maat: 16 inch
Velgbreedte: 6.0 J
Steekmaat: 4x100
ET: 43
Naafgat: 57.10
Ongeschikt voor uw auto - De velg valt buiten het aanvaardbare montagegebied (ET onjuist)
Staan op gaspedaal echter een paar auto's bij dealers met dezelfde wielen dus dat zal dan toch ook wel ET43 zijn? Lijkt me stug dat ze nog andere ET waardes hebben want op de site van MAK vind ik ook alleen maar ET43.
Alvast bedankt
Las dat het Black Iguan velgen zijn in de maat 16 inch. Welke bandenmaat zit erop gemonteerd en kan je me zeggen hoeveel J en welke Et waarde de wielen hebben?
Je hebt ze zeker via de dealer besteld? Ik zag ze op velgen-online maar daar hebben ze alleen een verkeerde et waarde???
Ongeschikt voor uw auto - De velg valt buiten het aanvaardbare montagegebied (ET onjuist)
Staan op gaspedaal echter een paar auto's bij dealers met dezelfde wielen dus dat zal dan toch ook wel ET43 zijn? Lijkt me stug dat ze nog andere ET waardes hebben want op de site van MAK vind ik ook alleen maar ET43.
Alvast bedankt
Mii5294 schreef:Dit vind ik nou super mooie wielen voor onder mijn witte Chill-Out editie.
Alvast bedankt
Hoi Mark,
Wij hebben de wielen er idd op laten leggen door onze Seat dealer in Doetinchem en wij vonden ze ook super mooi ,ik weet ook niet wat de ET waarde er van is maar de bandenmaat is 1.85/50 R16 .
Ik spreek waarschijnlijk de verkoper vanavond nog en zal hem even vragen wat precies de maten zijn.
greetz Henri