Martijn stelt zich voor
Martijn stelt zich voor
Hallo allemaal,
Ik ben Martijn, ben 37 jaar oud en zit met heel veel twijfels over mijn nieuwe auto. Wordt het een UP of Mii. 60 pk of 75 pk wel of geen panoramadak. Noem maar op. Ben al weken aan het twijfelen en moet zsm beslissen omdat ik mijn huidige auto binnenkort moet inleveren en dan moet er dus wat anders staan.
Ik hoop dat de ervaringen die jullie hier gedeeld hebben mij meer vertrouwen geven in de keuzes, dus alvast dank daarvoor.
Ik ben Martijn, ben 37 jaar oud en zit met heel veel twijfels over mijn nieuwe auto. Wordt het een UP of Mii. 60 pk of 75 pk wel of geen panoramadak. Noem maar op. Ben al weken aan het twijfelen en moet zsm beslissen omdat ik mijn huidige auto binnenkort moet inleveren en dan moet er dus wat anders staan.
Ik hoop dat de ervaringen die jullie hier gedeeld hebben mij meer vertrouwen geven in de keuzes, dus alvast dank daarvoor.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Martijn stelt zich voor
Welkom! Ik heb 7.000 kilometer in de up! naar de Noordkaap gereden in een 60pk auto en heb niet echt vermogen gemist. Aan de andere kant zijn pk's in je auto natuurlijk pressies hetzelfde als euro's op de bank: je hebt er nooit genoeg van! Succes!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Hoi Martijn, houd er wel rekening mee dat je 2 maanden kunt wachten op je nieuwe auto. Ik heb 5 weken geleden een nieuwe besteld en toen gelijk mijn oude auto verkocht. Ik moet nu nog 4 weken wachten
2014 High UP! White BMT, 4-deurs, 75 PK, Climatic, wit/rood interieur, rood dashboard, e-UP LED DRL, 17" Brock RC28 7.5J ET35 rood, rood gewrapte dak, rode striping, rode spiegelkappen, carbon diffuser.
Thanks. Die 2 maanden overbrug ik met een voorloopauto. Dat kan via vwleasing geregeld worden als het mee zit. Zoniet dan heb ik nog de station van de vrouw. Ff lief aankijken.
Na flink wat doorgelezen te hebben en na proefrit knoop door gehakt.
Seat mii sport dynamic. 5 deurs candy wit. 60 pk met Drive pakket.
Maps and more en leer ga ik zelf regelen want dat is goedkoper zag ik al.
Wou eigenlijk liefst ook panoramadak, maar na er mee gereden te hebben viel het me toch tegen.
Wou eigenlijk liefst ook panoramadak, maar na er mee gereden te hebben viel het me toch tegen.
Gefeliciteerd! Wist je dat de versnellingsbak van de 60pk anders is dan die van de 75 pk? De 75pk draait iets meer toeren bij elke snelheid, zodat ie over het hele toerenbereik net wat sneller aanvoelt.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Ja. Heb gemerkt dat 75 pk net wat feller was idd. Alleen zit daar lange levertijd op terwijl 60 pk volgende week binnen kon zijn. De melding van vagtechniek vandaag over nieuwe software op de 60% gaf een beetje de doorslag om die dan maar te kiezen en als ik toch wat meer wil kan ik altijd nog laten omzetten naar 75 pk al zal dat idd niet helemaal gelijk zijn ivm andere bakverhouding.
Ik had je de Mii willen adviseren,omdat deze voller is voor minder geld en sneller te leveren, maar dat hoeft al niet meer. Zeer goede keus. Rij er nu twee maanden in en de 60 pk voldoet prima. Soms wat traag bij optrekken maar over het algemeen prima mee te leven. Waarom nieuwe software bij vagtechniek?
Dat doe ik pas als ik met de 60pk echt tekort kom en als er positieve reacties zijn van forumleden die de switch hebben gedaan
mlf schreef:Na flink wat doorgelezen te hebben en na proefrit knoop door gehakt.
Fantastische keuze
Geen panoramadak! Ik wil eigenlijk niet meer zonder, bevalt super. Lekker kunnen ventileren, helemaal open als het lekker weer is (helaas nu dus niet), het staat ook nog eens heel goed en het is lekker licht in de auto. Bij een witte kan je het laatste stukje dak rappen en dan heb je een zwart dak.
Waarom viel het dak bij jou tegen?
Gr. Renco
Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.
Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.
Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.
Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.
Vond het gat maar klein. De wind klapperde in de auto en hij opende wat stroef. De levertijd was ook langer en doordat ik minder enthousiast was vond ik het de extra centjes en wachttijd niet waard. Ik zou er ook 22 euro per maand extra voor moeten neertellen in de lease. Dakje gaat wel gewrapped worden. Twijfel nog over glans of mat carbon.
Welkom Martijn! Succes met het wachten....
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Heb je dan wel de voorbereiding erbij voor M+M? Of zit dat aansluitpunt standaard erop?mlf schreef:Na flink wat doorgelezen te hebben en na proefrit knoop door gehakt.
Aansluitpunt is standaard bij sportdynamic. M+M heb ik inmiddels aangeschaft. Nu wachten op de auto.
Deze wordt klaar gemaakt en zal woensdag klaar zijn. Alleen weten ze niet of het leer dan al binnen is. Maar dat volgt dan daarna. Ben erg benieuwd. Leer koop ik los zodat het buiten de lease blijft. Komt hier te koop over 24 maanden
Mag maandagochtend een voorloopauto ophalen voor die paar dagen nog. Ben zeer tevreden met de begeleiding van de verkoper.
Deze wordt klaar gemaakt en zal woensdag klaar zijn. Alleen weten ze niet of het leer dan al binnen is. Maar dat volgt dan daarna. Ben erg benieuwd. Leer koop ik los zodat het buiten de lease blijft. Komt hier te koop over 24 maanden
Mag maandagochtend een voorloopauto ophalen voor die paar dagen nog. Ben zeer tevreden met de begeleiding van de verkoper.
na een weekje met een Seat Leon ( heerlijke auto) gereden te hebben eindelijk in mijn eigen Mii gekropen. Nu een weekje verder en moet zeggen dat het echt wel een goede keuze is geweest. Auto bevalt prima! Stoelen zitten top en ik rijd 30k per jaar dus dat is belangrijk. Seat Sound pakket is ook echt fantastisch.
Ik zal binnenkort wat foto's maken van de auto zelf.
Geplande updates:
Leerpakket ( nog niet binnen helaas)
Armsteun ( versie voor in de bekerhouder gekocht ivm niet hoeven boren. Bevalt prima)
Striping (weet nog niet goed wat )
Lampje kofferbak (ga toch draad trekken denk ik)
Ik zal binnenkort wat foto's maken van de auto zelf.
Geplande updates:
Leerpakket ( nog niet binnen helaas)
Armsteun ( versie voor in de bekerhouder gekocht ivm niet hoeven boren. Bevalt prima)
Striping (weet nog niet goed wat )
Lampje kofferbak (ga toch draad trekken denk ik)