Voorstellen met een nieuwtje
Voorstellen met een nieuwtje
Afgelopen maandag was de aflevering van de nieuwe High Up! (Donkerblauw metallic) van mijn echtgenote. Een pracht auto! Haar inruiler, Mii Chic (2012), had een groot vochtprobleem. En na vele pogingen van de dealer onoplosbaar. Gelukkig warden we geholpen door een goede inruilprijs.
Als nieuwtje kan ik melden dat deze Up! voorzien is van een dubbele raambediening. Eindelijk. Tevens is de auto ingesteld op bochtverlichting, safe lock en bestuurdersdeur openen bij 1x klikken (vrouwenslot).
Als nieuwtje kan ik melden dat deze Up! voorzien is van een dubbele raambediening. Eindelijk. Tevens is de auto ingesteld op bochtverlichting, safe lock en bestuurdersdeur openen bij 1x klikken (vrouwenslot).
Re: Voorstellen met een nieuwtje
Wow! Gefeli en welkom!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Gaaf! Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat er iemand vraagt of je het paneel er even wil uitslopen voor het serienummer.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Laat VAG techniek maar met een mooie prijs komen voor inbouw. Moest vandaag m'n bananenschil wel op een hele vreemde manier uit het raam gooien (netjes in de bosjes, organisch afval en zo)Petrolhead Tom schreef:Gaaf! Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat er iemand vraagt of je het paneel er even wil uitslopen voor het serienummer.
Ontopic :
Welkom!
- Jurgen Knoop
- Forum newbie
Wat is het serienummer van dat paneel?[GRINNING FACE WITH SMILING EYES]
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
VW High Up! Black Pearl, 60 pk, Executive pakket, Drive pakket, Dynamic pakket, Maps&More en natuurlijk Kunstlederen interieur!
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
- el coche SEAT
- Donateur member
Mooie auto.
Ben ook wel benieuwd of de raambediening nu met comfort schakelaars is uitgerust (even aan tippen en dan openen en of sluiten zonder verder de schakelaar te hoeven bedienen).
Dus @Timebag, hoe zit dat?
Ben ook wel benieuwd of de raambediening nu met comfort schakelaars is uitgerust (even aan tippen en dan openen en of sluiten zonder verder de schakelaar te hoeven bedienen).
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
- MauriceR.
- Vagling liefhebber
Mooi nieuws!
Enne uhhhh, wat is het kenteken van de Mii - foto mag ook - zodat niemand hier een gebruikte Mii met vochtproblemen koopt...
M.
Enne uhhhh, wat is het kenteken van de Mii - foto mag ook - zodat niemand hier een gebruikte Mii met vochtproblemen koopt...
M.
Dagelijks: High Up!|Rood|Pano-dak|Triangles & wintervelgen
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.
- richardm35
- Vagling liefhebber
Hebben hebben!!
Niet nodig. Elke Up/Mii/Citigo uit het laatste kwartaal 2012 moet je wantrouwen en mijden.MauriceR. schreef:Mooi nieuws!
M.
Hartelijk dank voor jullie welkomstwoorden. Geeft fijn gevoel.
Helaas. Geen comfortschakelaars. Je moet de schakelaars blijven indrukken c.q. omhoogtrekken.el coche SEAT schreef:Mooie auto.
Enne...voor belangstellenden. Mijn dealer vertelde dat de dubbele raambediening geinstalleerd word m.i.v. Productiemaand november 2014. De productieweek van onze Up! is week 45.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Hopelijk hebben jullie met deze auto meer geluk!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- el coche SEAT
- Donateur member
Ik heb met VAG Techniek contact gehad.
Zij gaan hiermee aan de slag.
Hebben hiervoor extra info nodig, zal daarom topic starter een PB sturen.
Zij gaan hiermee aan de slag.
Hebben hiervoor extra info nodig, zal daarom topic starter een PB sturen.
- el coche SEAT
- Donateur member
Kan iemand een chassisnummer doorgeven van een UP waar de dubbele raambediening af fabriek is ingebouwd?
Bedoel je af fabriek?Timebag schreef: Tevens is de auto ingesteld op bochtverlichting, safe lock en bestuurdersdeur openen bij 1x klikken (vrouwenslot).
Op mijn verzoek heeft de dealer deze 3 codes vóór aflevering ingesteld.oppermii schreef:Bedoel je af fabriek?Timebag schreef: Tevens is de auto ingesteld op bochtverlichting, safe lock en bestuurdersdeur openen bij 1x klikken (vrouwenslot).
Dealer gesproken. Er schijnen andere raammotoren in te zitten en een soort van regelapparaat in het midden (Prioriteitskastje?). Het zou met volledige ombouw wel aardig in de papieren lopen.
Deurbedienpaneel met dubbele schakelaar is slechts enkele tientjes.
Deurbedienpaneel met dubbele schakelaar is slechts enkele tientjes.
Ohh dat is een leuk nieuwtje .. ben benieuwd op 9 dec.Timebag schreef:Enne...voor belangstellenden. Mijn dealer vertelde dat de dubbele raambediening geinstalleerd word m.i.v. Productiemaand november 2014. De productieweek van onze Up! is week 45.