Hoi,
Ik ben sinds kort de eigenaar van een witte citygo uit 2014
Het was een ex lease, ms mode had een actie dat mensen een jaar lang gratis mochten rijden. Ik denk dat de mijne echt van een oud vrouwtje is geweest want er stond maar 1600 km op.
De blauwe streepjes hebben ze laten zitten, het ms mode logo hebben ze er ( gelukkig ) afgehaald
Hij rijdt heerlijk alleen is het geluid wat krakkemikkig met alleen standaard 2 voor speakertjes, dus daar moet iets aan verbeterd worden.
Hier ben ik
Hier ben ik
- Bijlagen
-
- citygo2.jpg (55.33 KiB) 3520 keer bekeken
Re: Hier ben ik
Best leuk en uniek denk ik zo. Ik heb ze wel eens zien rijden over de weg.
Ja geluid is verschrikkelijk, snel twee nieuwe speakers erin en een setje tweeters
Ja geluid is verschrikkelijk, snel twee nieuwe speakers erin en een setje tweeters
Welkom. Als het geluid van de motor maar goed is, dwz een lekkere 3 cylinder rasp 

e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)
Leuke Citigo.
Als je wat aan het geluid wilt doen kijk dan even hieronder. De set komt uit mijn auto waar ook maar 2 speakers in zaten en geeft een ontzettend mooi geluid. Ben je voor 100 euro + hi low filter (15 euro) helemaal klaar.
Veel plezier van je auto!!!!
http://vwupforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=5032" onclick="window.open(this.href);return false;
Als je wat aan het geluid wilt doen kijk dan even hieronder. De set komt uit mijn auto waar ook maar 2 speakers in zaten en geeft een ontzettend mooi geluid. Ben je voor 100 euro + hi low filter (15 euro) helemaal klaar.
Veel plezier van je auto!!!!
http://vwupforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=5032" onclick="window.open(this.href);return false;
Gr. Michel
Hi Michel, leuke set.
Hoe kan ik met jou in contact komen?
Mijn nummer is 06-83216843
Hoe kan ik met jou in contact komen?
Mijn nummer is 06-83216843
- jesterali18
- Forum newbie
Op zich heeft die blauwe strepen wel wat, veel rij plezier gewenst
Een dag geen file, is geen echte dag geweest