Hey nieuw hier!
Geplaatst: wo 06 jun 2018, 17:38
Hey nieuw hier op t forum. Ik ben Dino en zelf helemaal auto gek en bezit zelf een paar Nissan micra's k11. Maar daar is een ander forum voor.
Sinds afgelopen zaterdag is mijn vriendin de trotse eigenaar van een zwarte Volkswagen Up uit 2013 met 64***km op de teller geworden. Hiervoor had ze een Peugeot 107 uit 2010 alleen wilde ze wat meer luxe enz. De laatste vakantie hadden we een Volkswagen Up als huurauto en deze beviel prima. Zelfs zo goed dat mijn vriendin deze wilde aanschaffen toen we terug waren van vakantie.
De up die ze heeft gekocht bevalt prima. Er zullen in de loop der tijd wel wat updates komen kwa lm velgjes ramen blinderen en evt achterlichten van een nieuwer type (als dit mogelijk is?).
Nu heeft ze wel een probleem ermee waar onze eigen garage en de verkoper geen idee van hebben wat het kan zijn.
Ik zal proberen het zo duidelijk mogelijk uit te leggen.
Als de auto in zijn vrij staat en stationair draait hoor je (ik denk) de kunstof ring die in de koppelingsplaat zit. Deze verpulvert/slijt naar mijn ervaring na verloop van tijd. (Heb ik ervaring mee met me micra). Als je de koppeling intrapt en vast houd is het weg, zodra je loslaat hoor je ook een soort van knokkende tik.
Mijn eigen garage denkt zelf dat het een lager in de bak is.
Nu is mijn vraag is dit een bekend probleem bij de vw up en hoe of wat kan ik dit probleem verhelpen??
Groeten Dino.
Sinds afgelopen zaterdag is mijn vriendin de trotse eigenaar van een zwarte Volkswagen Up uit 2013 met 64***km op de teller geworden. Hiervoor had ze een Peugeot 107 uit 2010 alleen wilde ze wat meer luxe enz. De laatste vakantie hadden we een Volkswagen Up als huurauto en deze beviel prima. Zelfs zo goed dat mijn vriendin deze wilde aanschaffen toen we terug waren van vakantie.
De up die ze heeft gekocht bevalt prima. Er zullen in de loop der tijd wel wat updates komen kwa lm velgjes ramen blinderen en evt achterlichten van een nieuwer type (als dit mogelijk is?).
Nu heeft ze wel een probleem ermee waar onze eigen garage en de verkoper geen idee van hebben wat het kan zijn.
Ik zal proberen het zo duidelijk mogelijk uit te leggen.
Als de auto in zijn vrij staat en stationair draait hoor je (ik denk) de kunstof ring die in de koppelingsplaat zit. Deze verpulvert/slijt naar mijn ervaring na verloop van tijd. (Heb ik ervaring mee met me micra). Als je de koppeling intrapt en vast houd is het weg, zodra je loslaat hoor je ook een soort van knokkende tik.
Mijn eigen garage denkt zelf dat het een lager in de bak is.
Nu is mijn vraag is dit een bekend probleem bij de vw up en hoe of wat kan ik dit probleem verhelpen??
Groeten Dino.