Hoi even voorstellen ik ben Blue up, heb een light Blue up gekocht krijg hem pas eind aug .Ik heb wat zitten lezen in jullie forum best interessant kan er nog wat van opsteken.
Ben trambesuurster in Amsterdam en zie er nog wel is een uppie rijden maar ik heb hem nog niet in het light Blue gezien.
Maar dat zal vast nog wel komen.
Up
Re: Up
welkom
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Voordat er hier 247 keer welkom staat, zal ik maar zeggen: gefeliciteerd blue up! Lichtblauw is een erg mooie kleur! Heb je er nog accessoires bij besteld?
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Leuk een bleu UP! Gefeliciteerd met je mooie auto!!! En nu maar wachte......, maar t wachten gaat beloond worden!!!! ( hahahaha en dat kan ik inmiddels weten )
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!