zonnie stelt zich voor
- zonnie72
- Forum newbie
zonnie stelt zich voor
Hallo allemaal!
Mijn naam is Linda, en mijn achternaam (meisjesnaam) is Sonnenschein.
Dus daar komt zonnie vandaan.
27 juli ben ik jarig (3x raden welk bouwjaar) en hebben we (manlief en ik) onze nieuwe Mii mogen ophalen!
Superleuk kado dus.
Het is de Style Sport, 55kw/75pk, handbak, zwart, 5deurs, met airco, drivepakket en soundpakket. Voorlopig geen portable system, maar dat kan nog bijgekocht eventueel.
Inmiddels ruim 400 km verder en nog steeds super blij! Rijdt fantastisch!
Hiervoor 4 jaar in een Peugeot 106 uit '98 gereden en dat was het dus niet (voor mij). Daarvoor een Passat TDI uit '97 gereden met wat opties, dus ben blij dat er nu weer wat opties 'terug' zijn. Met name de airco (al was het clima control op de Passat) en de stevigheid van de stoelen heb ik zó gemist..
De auto wordt voornamelijk voor woon-/werkverkeer door mij gebruikt (ander topic zag ik al), het parkeren daar is mede de reden dat het een kleinere auto is gebleven.
Hubbie kan het tegenwoordig op de fiets af naar z'n werk, maar we hebben nog een 'hobby'auto in de garage staan, een Corvette (heel verrassend, ook best zwart), bouwjaar '96.
Wat kan ik nog meer vertellen...
Ow, ik ben dus ontzettend kort van stof..
Fotootjes van de auto('s) volgen nog!
Groetjes van Linda
Mijn naam is Linda, en mijn achternaam (meisjesnaam) is Sonnenschein.
Dus daar komt zonnie vandaan.
27 juli ben ik jarig (3x raden welk bouwjaar) en hebben we (manlief en ik) onze nieuwe Mii mogen ophalen!
Superleuk kado dus.
Het is de Style Sport, 55kw/75pk, handbak, zwart, 5deurs, met airco, drivepakket en soundpakket. Voorlopig geen portable system, maar dat kan nog bijgekocht eventueel.
Inmiddels ruim 400 km verder en nog steeds super blij! Rijdt fantastisch!
Hiervoor 4 jaar in een Peugeot 106 uit '98 gereden en dat was het dus niet (voor mij). Daarvoor een Passat TDI uit '97 gereden met wat opties, dus ben blij dat er nu weer wat opties 'terug' zijn. Met name de airco (al was het clima control op de Passat) en de stevigheid van de stoelen heb ik zó gemist..
De auto wordt voornamelijk voor woon-/werkverkeer door mij gebruikt (ander topic zag ik al), het parkeren daar is mede de reden dat het een kleinere auto is gebleven.
Hubbie kan het tegenwoordig op de fiets af naar z'n werk, maar we hebben nog een 'hobby'auto in de garage staan, een Corvette (heel verrassend, ook best zwart), bouwjaar '96.
Wat kan ik nog meer vertellen...
Ow, ik ben dus ontzettend kort van stof..
Fotootjes van de auto('s) volgen nog!
Groetjes van Linda
Mii style sport 75pk zwart, 5 deurs, met airco, drive- en soundpakket (dus geen panoramadak, verwarmde stoelen en portable system).
Wel geïnteresseerd in verdere accessoires.. en er komen zeker nog (een keer) andere velgen onder.
Wel geïnteresseerd in verdere accessoires.. en er komen zeker nog (een keer) andere velgen onder.
Re: zonnie stelt zich voor
Welkom Linda !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
welkom linda
en veel plezier met je mii
en veel plezier met je mii
Laatst gewijzigd door TV_UP! op ma 06 aug 2012, 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
- Kleine UP!
- Forum newbie
Beste Zonnie,
Ik weet hoe dat voelt, ik kreeg voor mijn verjaardag een zwarte High UP! bleu motion 60pk kado. Gelukkig zonder strik maar wel onder het zwarte kleed van volkswagen.
Dat is nu 8 weken geleden maar hij voelt nog steeds als nieuw. Ik hoop dat jij er net zoveel plezier van hebt als ik dat heb.
gr Wout
Ik weet hoe dat voelt, ik kreeg voor mijn verjaardag een zwarte High UP! bleu motion 60pk kado. Gelukkig zonder strik maar wel onder het zwarte kleed van volkswagen.
Dat is nu 8 weken geleden maar hij voelt nog steeds als nieuw. Ik hoop dat jij er net zoveel plezier van hebt als ik dat heb.
gr Wout
Beter 1 UP! BM in de hand dan de lucht van dieselolie.
Welkom Linda!!
3 keer raden dus, eh......40 zonnestralen oud dus
3 keer raden dus, eh......40 zonnestralen oud dus
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
- zonnie72
- Forum newbie
dank allen!
vandaag zelfs blij met het eerste regenbuitje op het dak
en @Ron jij mag niet meer raden
Mii style sport 75pk zwart, 5 deurs, met airco, drive- en soundpakket (dus geen panoramadak, verwarmde stoelen en portable system).
Wat heb ik nu gewonnen? 40 zonnestralen? Lijkt me wel wat nu op de campingzonnie72 schreef:dank allen!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Welkom, hier op het forum!
Candy white, leder bekleding, panorama dak, high up! Dynamic ' triangle ' pakket, drive en executive pakket, 5 deus, 19-07-2012 afgeleverd.
-
- Vagling liefhebber
Welkom van een nieuw medelid
-
- Vagling liefhebber
Welkom Linda, mooi kado, ik heb mijn auto ook opgehaald op mijn verjaardag, een dag voor die van jou
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!
Welkom Linda! Leuke intro, mooie achternaam, past allemaal mooi bij die mooie Mii
En weet wel, rijdend in een mii/citigo/up regent het zonnestralen
En weet wel, rijdend in een mii/citigo/up regent het zonnestralen
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen