Geen sjieke velgen, wel een schuifdak...
-
- Forum newbie
Geen sjieke velgen, wel een schuifdak...
Sneak preview...
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Re: Geen sjieke velgen, wel een schuifdak...
Ziet er goed uit, hoor.
En wanneer mag je de sleutels in ontvangst nemen?
-
- Vagling liefhebber
Mooie auto, en sjieke velgen kan achteraf ook wel, met een schuifdak wordt dat een stuk lastiger
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!
MOOI!!! Veel veilige km's ermee !!!
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!
-
- Forum newbie
Planning is a.s. maandag. Dan zal ik wat sfeer-plaatjes maken!henri schreef:Ziet er goed uit, hoor.
mooi hoor netjes!!
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
-
- Forum newbie
Nog 1 dag wachten; spannend! Voor het eerst zie ik een duidelijke foto van een 5-deurs uitvoering (die van mij is nog in bestelling). Het ziet er mooi uit en ik denk dat ik, als het nog mogelijk is, ook een panorama-dak erin laat zetten.....
Succes morgen en rij voorzichtig!
Verwacht in week 32:
High Up! BlueMotion 75pk; 5-deurs; black pearl; executive en drivepakket; reservewiel.
High Up! BlueMotion 75pk; 5-deurs; black pearl; executive en drivepakket; reservewiel.
-
- Forum newbie
Ik ben een groot liefhebber van een schuifdak. Maar dat was vast al duidelijkBlackpearl schreef:Nog 1 dag wachten; spannend! Voor het eerst zie ik een duidelijke foto van een 5-deurs uitvoering (die van mij is nog in bestelling). Het ziet er mooi uit en ik denk dat ik, als het nog mogelijk is, ook een panorama-dak erin laat zetten.....
Verkoeling middels 'frisse' lucht vind ik prettiger dan een airco. En de kleur wit heb ik o.a. gekozen in de hoop en verwachting dat het niet zo snel warm wordt in het autootje. Zelfs in de winter vind de combi kachel aan en dak open erg goed!
Morgen zal ik mijn ervaringen wel even melden. Voor de winterervaringen moet je natuurlijk nog even wachten op de Poolcirkel-ralley
-
- Forum newbie
Ondertussen een kleine 500 km gereden met haast permanent het dak op deze manier open. Ook op de snelweg (max 125 gereden) geen storend windgeruis, en radio + soundpakket zijn er prima op berekend. Ik kan het iedereen aanraden!
Ook verbazingwekkend hoe zo'n autootje op de snelweg heerlijk rijdt. Tank nu < 50%, ben erg benieuwd naar het verbruik...
Heel mooi, lijkt me ook heerlijk zo'n dak, ik ga er ook veel gebruik van maken, denk ik.
Candy white, leder bekleding, panorama dak, high up! Dynamic ' triangle ' pakket, drive en executive pakket, 5 deus, 19-07-2012 afgeleverd.
Naaizzzz
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Ziet er erg mooi uit.
Ga je mee doen aan de Poolcirkel-rally diegene waar TopGear aan mee deed in combinatie met de Seat Mii?
Ga je mee doen aan de Poolcirkel-rally diegene waar TopGear aan mee deed in combinatie met de Seat Mii?
Seat Mii | 60PK | Style Chic | Candy White/Blue | Drive
-
- Forum newbie
Gefeliciteerd! Ziet er mooi uit met het panorama-dak.
Heb nog contact gehad met mijn dealer om de bestelling uit te breiden met een panorama-dak, maar helaas, mijn auto is al definitief ingepland en er kon niets meer worden gewijzigd.....
Veel veilige kilometers toegewenst!
Heb nog contact gehad met mijn dealer om de bestelling uit te breiden met een panorama-dak, maar helaas, mijn auto is al definitief ingepland en er kon niets meer worden gewijzigd.....
Veel veilige kilometers toegewenst!
Verwacht in week 32:
-
- Forum newbie
Ziet er te gek uit ik krijg hem
Ook op mijn mii... Kan niet wachten..
Ook op mijn mii... Kan niet wachten..
Seat mii chic alle opties en heel blij met panorama dak....