StfB's UP!
StfB's UP!
In navolging van mijn even voorstellen nu dan ook een paar foto's in "mijn auto".
Done:
- Classic Velgen
- Polo Antenne
- Osram Nightbreakers H4
- Piaa Dagrijverlichting
- Silvervision Knipperlichten
- Kenteken Verlichting Led
- Ramen Getint
- Stickers Dealer Verwijderd
- Osram LedVerlichting in Kofferbak
To Do:
- Touwtjes aan Hoedenplank
- Dorpels Wrappen
- Armsteun
- Achterlicht Tinten
- Vagcom Nuenen
- M&M
Done:
- Classic Velgen
- Polo Antenne
- Osram Nightbreakers H4
- Piaa Dagrijverlichting
- Silvervision Knipperlichten
- Kenteken Verlichting Led
- Ramen Getint
- Stickers Dealer Verwijderd
- Osram LedVerlichting in Kofferbak
To Do:
- Touwtjes aan Hoedenplank
- Dorpels Wrappen
- Armsteun
- Achterlicht Tinten
- Vagcom Nuenen
- M&M
Laatst gewijzigd door StfB op di 02 apr 2013, 18:52, 2 keer totaal gewijzigd.
Move UP! - BMT - 5drs - Dark Blue - Classic's - Osram Nightbreakers - Piaa Dagrij - Silvervison knippers - WindowTint - Antenne Polo
Re: StfB's UP!
thnx!henri schreef:Chique Up, hoor!
Move UP! - BMT - 5drs - Dark Blue - Classic's - Osram Nightbreakers - Piaa Dagrij - Silvervison knippers - WindowTint - Antenne Polo
Chique inderdaad.
Wat voor logo heb onder je zijknppers staan?
3-Deurs High Up!, Darksilver, Dynamic pakket, Executive pakket, Drive pakket, M&M en Eibach Pro verlagingsset.
Dat was dus van de dealer, vanochtend foto's gemaakt vanmiddag logo erafOme Rolph schreef:Chique inderdaad.
Verstandig. Weg met die rommel!!StfB schreef:Dat was dus van de dealer, vanochtend foto's gemaakt vanmiddag logo erafOme Rolph schreef:Chique inderdaad.
3-Deurs High Up!, Darksilver, Dynamic pakket, Executive pakket, Drive pakket, M&M en Eibach Pro verlagingsset.
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Heel mooi die velgen in combinatie met de lakkleur.
Waar heb je je ramen laten tinten? Of zat het in het pakket van je Up?
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
Dat doe ik gewoon zelf!Patrick-Brand schreef:Heel mooi die velgen in combinatie met de lakkleur.
Zeer mooi! Netjes gedaan
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Netjes Stef!!
Vergeet alleen de aanschaf van die Navigon niet op je 'To Do' lijstje te zetten!
Vergeet alleen de aanschaf van die Navigon niet op je 'To Do' lijstje te zetten!
Ben ik vandaag voor naar de dealer geweest. Voor hoeveel heb jij die gekocht?Base schreef:Netjes Stef!!
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Zie hem sowieso op marktplaats staan voor 200. Of het allemaal zuiver is weet ik natuurlijk niet
http://link.marktplaats.nl/658070707
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
Ik heb de advertentie eerder gezien.Patrick-Brand schreef:Zie hem sowieso op marktplaats staan voor 200. Of het allemaal zuiver is weet ik natuurlijk niet
Vertrouw het niet helemaal, de dealer zegt namelijk, als hij eenmaal gekoppeld is aan een Auto, je hem niet in een andere kunt gebruiken.
Dus stel ze hebben hem wel uit de doos gehaald dan heb ik er helemaal niks aan maar ben ik wel 200 euro lichter
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Ja ik begrijp het, goed dat je kritisch bent. Maar mocht het veel geld schelen, kan je altijd een ritje naar Nieuw-Vennep overwegen om het te proberen. Ik twijfel namelijk of je dealer gelijk heeft, lijkt me eigenlijk dat je een navigatiesysteem gewoon kunt resetten.StfB schreef:Ik heb de advertentie eerder gezien.Patrick-Brand schreef:Zie hem sowieso op marktplaats staan voor 200. Of het allemaal zuiver is weet ik natuurlijk niet
Vertrouw het niet helemaal, de dealer zegt namelijk, als hij eenmaal gekoppeld is aan een Auto, je hem niet in een andere kunt gebruiken.
Dus stel ze hebben hem wel uit de doos gehaald dan heb ik er helemaal niks aan maar ben ik wel 200 euro lichter
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
Nja, NieuwVennep ligt niet naast de deur voor me, en een nieuwe bij de dealer kost me 335.
Voor die meerprijs heb ik wel de zekerheid dat ie gewoon in orde is en als er dan iets mee is wel garantie.
Voor die meerprijs heb ik wel de zekerheid dat ie gewoon in orde is en als er dan iets mee is wel garantie.
Ik heb m voor €309 gekocht. Klopt indd wel dat dat apparaat installeert op de auto. Je kunt m dan vlgs mij ook niet zomaar in een andere auto gebruiken.StfB schreef:Ben ik vandaag voor naar de dealer geweest. Voor hoeveel heb jij die gekocht?Base schreef:Netjes Stef!!
Zou dus ook maar voor zeker gaan en een nieuwe kopen!!