Seat mii
-
- Forum newbie
Re: Seat mii
Gefeliciteerd.
Is altijd leuk om een nieuwe auto op te halen
We hebben zelf de Sport Dynamic, maar zag onlangs inderdaad dat dit model nu de Sport Connect heet. Ook is er wat geschoven met de standaard en de extra opties. Zo las ik dat je nu een DAB radio met extra versterker kan aanvinken.
Zelf nog het e.e.a. Aangevinkt?
Veel plezier met de Mii.
Is altijd leuk om een nieuwe auto op te halen
We hebben zelf de Sport Dynamic, maar zag onlangs inderdaad dat dit model nu de Sport Connect heet. Ook is er wat geschoven met de standaard en de extra opties. Zo las ik dat je nu een DAB radio met extra versterker kan aanvinken.
Zelf nog het e.e.a. Aangevinkt?
Veel plezier met de Mii.
Gr. Renco
Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.
Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.
Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.
Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.
mooie auto
Nice, welkom bij de mii'tjes club hahaha, ik ongeveer hetzelfde model/kleur. Rijdt heerlijk.
-
- Forum newbie
Ja klopt er zit nu standaard Seat sound systeem 2 in met 6 speakers en een subwoofer in gebouwd waar normaal gesproken de reserveband zit. Verder parkeer sensoren cruise controle alcantara bekleding en navigatie systeem. Nou alleen nog een paar knappe zwarte velgen onder dan vind ik hem wel oké haha
-
- Forum newbie
Oh ja en niet te vergeten de lampen te vervangen met led lampen
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Mooie volle auto zeg! Gave bekleding ook!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Autheo
- Donateur member
Hoi Patrick,
Even een vraagje over die subwoofer op de plek van het reservewiel: past er dan geen reservewiel meer in, of kan die subwoofer in het reservewiel geplaatst worden?
Even een vraagje over die subwoofer op de plek van het reservewiel: past er dan geen reservewiel meer in, of kan die subwoofer in het reservewiel geplaatst worden?
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l