Roy's Black Pearl High Up!

Laat hier je nieuwe trots zien.
RoyVisser
Vagling liefhebber

Roy's Black Pearl High Up!

Bericht door RoyVisser » ma 14 mei 2012, 12:51

Woohoo, hij staat nu zo klaar bij de Dealer:

Afbeelding

Afbeelding

- Pearl Black High Up
- Pearl Black Inleg
- 60pk BlueMotion
- 16" Classic Velgen
- Drive Pakket
- Executive Pakket
- Titaanzwart Interieur
- Geen Typeaanduiding (bluemotion wordt er nog afgehaald)
- Plaatsvervangend Reservewiel

In mijn voorstellings topic heb ik al een beetje aangegeven wat mijn beweegreden zijn geweest voor de aanschaf van de up! Maar laat ik dat ook hier maar doen. Ik ben al sinds jongs af aan verslingerd aan autorijden en autoracen en alles wat daarmee te maken heeft, al mijn voorgaande autos zijn dus ook vrijwel altijd de topmodellen geweest van desbetreffende hatchback (GTTi/GTi/VR6/Cupra R etc). Waarbij ik vooral bij mijn laatste auto de wagen echt begon te gebruiken op het circuit. Dit was zo enorm gaaf maar ook zo enorm duur met een auto waarmee je ook woon werk rijd, dat ik voor een keuze stond. Of de wagen behouden en heel langzaam doorsparen naar een nieuwe snelle wagen en hetzelfde blijven doen, of een fikse stap terug en op die manier een veel goedkopere vorm van woonwerk/onderhoud creeeren en er over een tijdje een echte specifieke trackday auto bij aanschaffen. Heb toen eerst gekeken naar tweedehands autoos, maar daarbij weet je nooit wat je koopt en toen ik er voor de grap een nieuwe aygo mee ging vergelijken schrok ik eigenlijk van het geld wat ik daarmee kon besparen. Ik ben toen gaan rondrijden op het industrieterrein en langsgeweest bij een aantal tweedehandsdealers, totdat ik de up zag staan die toen net binnen was (had wel al een tijd geleden de eerste shots gezien maar verwachte de auto nog niet) bij de dealer. Gelijk een proefrit gemaakt en diep onder de indruk. Nog even de nummers vergeleken en de up! is de veiligste manier om over een periode van 4 jaar mij 10.000 te besparen tov mijn vorige auto (inclusief 4000 bijleggen op mijn vorige auto!)

knoop was vrij makkelijk doorgehakt :D

Het is de bedoeling om nog wel wat kleine dingen te veranderen aan het uiterlijk, verder verlagen (ik houd wel van hard geveerde wagens) en mooie (aparte) zomervelgen (de classics worden de wintervelgen) en misschien wat kleine optische aanpassingen zoals een carbon diffuser zoals ben heeft gedaan (heb de folie hier ook liggen)

Dat zal in de eerste paar maanden van in bezit hebben wel een beetje gaan gebeuren, waarna ik daarna lekker ga rondtuffen met het autootje. Einde van de maand zelfs al een trip naar de Nordschleife geplant (niet om eroverheen te rijden met de up! overigens, waarschijnlijk met wat exotischers ;))

Maar eerst nog maar even wachten op 18 mei, dan mag ik hem namelijk ophalen, nog maar een paar nachtjes dus! :D
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket

High-up!
Vagling liefhebber

Re: Roy's Black Pearl High Up!

Bericht door High-up! » ma 14 mei 2012, 12:54

Mooi hoor! Ben benieuwd naar dat exotische...
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Ron UP
Forum eindbaas

Bericht door Ron UP » ma 14 mei 2012, 13:18

Mooi dattie er is Roy !!
Ziet er nu al blits uit man :D Snap alleen het carbon straks niet op je diffuser, dat zie je dan toch helemaal niet zitten, zwart op zwart?
Maare.......... Veel plezier ermee !!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen

Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

henri
Forum eindbaas
Contacteer:

Bericht door henri » ma 14 mei 2012, 16:09

Mooie Up, Roy! Ben benieuwd wat voor zomerwielen je gaat monteren. De Classic wielen staan ook al helemaal niet verkeerd, hoor.

TOP UP!
Vagling liefhebber

Bericht door TOP UP! » ma 14 mei 2012, 20:07

Hey eindelijk Roy ;) Ik heb dezelfde uitvoering.... maar heb inmiddels al wat aanpassingen gedaan: Ik heb de ramen laten tinten en heb er nu ook Classic velgen onder liggen. Ik gebruik mijn spoke velgen voor de winter. Ik hoop voor jou dat ze al winterbanden hebben voor classic velgen de komende winter....

Ga je nog andere naafdoppen op je classics plaatsen of was wit je keuze?

Veel plezier met je nieuwe auto !

RoyVisser
Vagling liefhebber

Bericht door RoyVisser » ma 14 mei 2012, 20:39

TOP UP! schreef:Hey eindelijk Roy ;) Ik heb dezelfde uitvoering.... maar heb inmiddels al wat aanpassingen gedaan: Ik heb de ramen laten tinten en heb er nu ook Classic velgen onder liggen. Ik gebruik mijn spoke velgen voor de winter. Ik hoop voor jou dat ze al winterbanden hebben voor classic velgen de komende winter....

Ga je nog andere naafdoppen op je classics plaatsen of was wit je keuze?

Veel plezier met je nieuwe auto !
Ja ik verwacht eerlijk gezegt wel dat er wat meer keuze komt in winterband voor om de 16inch velg, het autootje verkoopt behoorlijk :)

Wit was absoluut mijn keuze overigens voor naafdop, vind het wat meer een uniform geheel zo :)

ps, waar heb je je ramen laten blinderen? Ik zou alleen de achterruit wel graag willen (niet de zijruiten) wat voor kosten zitten daar aan, en heb je fotos? :)
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket

TOP UP!
Vagling liefhebber

Bericht door TOP UP! » ma 14 mei 2012, 21:36

Ik denk dat je eerste in nederland bent met een witte naafdop op classic velgen :) maakt de auto extra speciaal... ;)
Ik heb vorige week een set classics in duitsland gekocht voor €675 incl banden. Ben er erg blij mee aangezien ze nog helemaal nieuw zijn.

Ik heb 200 euro betaald voor mijn achterraam en zijraampjes. 100 euro voor achterraam en 50 per zijraam.( www.proautotint.nl )

Ik zal morgen als ik tijd heb wat foto's voor je maken.

groeten,

Jeroen

up!
Forum eindbaas

Bericht door up! » ma 14 mei 2012, 21:54

Mooie auto Roy! Ik herken je aankoopargumenten. Ik dacht zelf eerst aan een Golf IV van rond bj. 2003 (rond de 4.500 euro). Toen besloten om wat meer uit te geven, omdat een nieuwe auto toch wel een stuk leuker is dan een 9 jaar oude auto. En de up! natuurlijk veel goedkoper rijdt dan een Golf IV.
TOP UP! schreef:Ik denk dat je eerste in nederland bent met een witte naafdop op classic velgen :)
Ik denk het niet ;) Ik heb ze al sinds begin maart, toen mijn high up werd afgeleverd :)
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

RoyVisser
Vagling liefhebber

Bericht door RoyVisser » do 17 mei 2012, 10:00

Over precies 24 uur krijg ik de sleutels :D

Ron UP
Forum eindbaas

Bericht door Ron UP » do 17 mei 2012, 10:08

RoyVisser schreef:Over precies 24 uur krijg ik de sleutels :D
En dan de kaasstad onveilig maken :D :D
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen

Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Up-Jury
Donateur member

Bericht door Up-Jury » vr 18 mei 2012, 11:01

en en en ........rijd hij lekker ? veel rij plezier Roy!

ik moet nog ff wachten maar 2 juni moet ik ook ff langs Martin.

RoyVisser
Vagling liefhebber

Bericht door RoyVisser » vr 18 mei 2012, 16:44

Up-Jury schreef:en en en ........rijd hij lekker ? veel rij plezier Roy!

ik moet nog ff wachten maar 2 juni moet ik ook ff langs Martin.
Ja!!

Echt heel erg tevreden over, alle opties en dingetjes precies zoals ik wil. Onvoorstelbaar stil ook in de auto, en je hoort geen rammeltje of dingetje. Erg aparte ervaring! :D

Up-Jury
Donateur member

Bericht door Up-Jury » vr 18 mei 2012, 16:53

cool ik kan niet wachten. De mijne staat boven in de opslag :P

Plaats reactie