1e ibi foto en 21/ 22-08-2013 bye Skoda hi Seat

Laat hier je nieuwe trots zien.
Patrick-Brand
Vagling liefhebber

Re: citigo mogelijk exit, ivm een diesel voor daily

Bericht door Patrick-Brand » zo 19 mei 2013, 18:46

Ik vind de Up op veel fronten veel leuker en beter dan de Twingo. Maar ik moet zeggen dat die dci van Renault wel een erg lekker motortje is. 85pk en een koppel van 200 nm bij slechts 1.750 toeren. M'n broertje heeft hem! ;)
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!

Inge
Forum eindbaas

Bericht door Inge » ma 20 mei 2013, 06:33

Maar ja wat doet dat met het verbruik - haalt het vast niet bij ons trio. ;)
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Patrick-Brand
Vagling liefhebber

Bericht door Patrick-Brand » ma 20 mei 2013, 08:34

Inge schreef:Maar ja wat doet dat met het verbruik - haalt het vast niet bij ons trio. ;)
Verbruik valt idd wat tegen.. Hij rijdt dan wel veel korte ritjes in de stad met een gemiddelde van 1 op 20. Wellicht bij wat meer snelweg kilometers 1 op 25?
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!

Inge
Forum eindbaas

Bericht door Inge » ma 20 mei 2013, 10:03

Dat valt me dan nog niet tegen.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Jeroen Spits
Vagling liefhebber

Bericht door Jeroen Spits » do 23 mei 2013, 18:17

Patrick-Brand schreef:Ik vind de Up op veel fronten veel leuker en beter dan de Twingo. Maar ik moet zeggen dat die dci van Renault wel een erg lekker motortje is. 85pk en een koppel van 200 nm bij slechts 1.750 toeren. M'n broertje heeft hem! ;)

Voor de rest ziet zo`n twingo er dan ook niet uit, afgrijselijk!
Up! op je bumper!

Patrick-Brand
Vagling liefhebber

Bericht door Patrick-Brand » do 23 mei 2013, 19:39

Jeroen Spits schreef:
Patrick-Brand schreef:Ik vind de Up op veel fronten veel leuker en beter dan de Twingo. Maar ik moet zeggen dat die dci van Renault wel een erg lekker motortje is. 85pk en een koppel van 200 nm bij slechts 1.750 toeren. M'n broertje heeft hem! ;)

Mwa, dat is dan persoonlijk. Ik vind hem toch heel aardig hoor! Voelt net als de Up, een klasse hoger. Heel compleet en de fratsen waarop VW bezuinigd zitten bij de Twingo gewoon standaard in de auto. Kofferbaklampje, touwtje, dubbele raambediening, stuurbediening. Ik bedoel maar ;)
The Only Way Is Up!

Jeroen Spits
Vagling liefhebber

Bericht door Jeroen Spits » za 25 mei 2013, 09:49

Patrick-Brand schreef:
Jeroen Spits schreef:

Mwa, dat is dan persoonlijk. Ik vind hem toch heel aardig hoor! Voelt net als de Up, een klasse hoger. Heel compleet en de fratsen waarop VW bezuinigd zitten bij de Twingo gewoon standaard in de auto. Kofferbaklampje, touwtje, dubbele raambediening, stuurbediening. Ik bedoel maar ;)
Nadeel van de twingo toch wel de korte zit, de slappe hoedenplank en de uitstraling van een kartonnen doos met vaag afgevlakte wielkasten, Verbruik van de benzine valt nogal tegen, al kan ik ook de diesel niks zeggen, want dat weet ik gewoonweg niet. Ik ging eerst ook kijken voor een twingo, maar kon wel janken van het gevoel wat dat gedrocht mij gaf. En een auto vol met fratsen zegt niks over de rijkwaliteit van zo`n gebakkie. Trouwens, ze zijn bij de garages de twingo`s vlug aan t dumpen, want er komt een nieuw model, en hopelijk een betere.
Up! op je bumper!

MAZE
Vagling liefhebber

Bericht door MAZE » di 25 jun 2013, 10:40

Wel even een kleine update.

Naast de Audi wielen, komt er nog een setje bij na de vakantie. Namelijk benz wielen met de zelfde steek, alleen naafgat eff aanhoren anders ringen er bij. Bouten hebben we al Gelukkig.

Als de Twingo er is gaat deze niet standaard blijven wil pls eronder schroef en motorische aanpassingen en de remmerij uiteraard.

MAZE
Vagling liefhebber

Re: citigo exit na M.I.V.W, dumpd laatste meet/ update 17inc

Bericht door MAZE » zo 28 jul 2013, 23:10

Hierbij nog even een paar foto s van vanmiddag bij no limit tuning in amsterdam

Ps hij ligt achter nog op zn stelcup ring is verwijderd en bumpstop iets ingekort, voor nog 4 gangen draad over. De auto staat nu prima.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

komende week volgt meer

henri
Forum eindbaas
Contacteer:

Bericht door henri » ma 29 jul 2013, 05:58

Ben benieuwd wat voor 17 inches je gaat monteren. Wellicht zie ik de Citigo op MIVW, waar ik bij lekker weer naartoe ga.

Anders zie ik hem wel op Dumpd. Dat is voor mij op loopafstand, dus hoe dan ook aanwezig. Dit vond ik, samen met MIVW en de Midwintermeeting, de topmeetings van 2012.

GuidoUp
Forum eindbaas

Bericht door GuidoUp » ma 29 jul 2013, 06:12

Afgelopen weekend volksdub ook een zeer dikke meeting met hoge kwaliteit!!

Verstuurd van mijn LG-E610 met Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » di 30 jul 2013, 17:51

Wanneer is dumpd?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

henri
Forum eindbaas
Contacteer:

Bericht door henri » di 30 jul 2013, 20:59

Zaterdag 17 augustus

http://www.dumpd.eu/dumpdshow

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » di 30 jul 2013, 21:19

Thanks! Misschien ga ik ook wel even.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

MAZE
Vagling liefhebber

Re: Skoda citigo exit maandag tekenen op Seat ibiza ecomotiv

Bericht door MAZE » za 10 aug 2013, 18:54

Zo even een update :

Zoals het onderwerp al zegt, de skoda gaat eruit ik ga maandag mondeling mn acoord geven op een seat ibiza 1.2tdi ecomotive. Dan is het nog een krap weekje eer ik hem kan ophalen. Ik wil namens deze weg de leden en beheerder danken voor mn lidmaatschap zeg maar op het forum, en hoop jullie nog eens te zien en te spreken.

Groet,

Robin

Inge
Forum eindbaas

Bericht door Inge » zo 11 aug 2013, 06:19

Veel plezier met de nieuwe auto - ben uiteindelijk toch wel benieuwd of je er geen spijt van gaat krijgen.

MAZE
Vagling liefhebber

Bericht door MAZE » zo 11 aug 2013, 10:30

Dank je Inge

Spijt denk ik niet, krijg er een ruimere auto voor terug en net zo luxe iets wat ik al langer wou. En ten 2e heb voor 60 euro 45 liter ipv 35 en kom met die 10 liter meer aan mn beoogde kilometers die ik minimaal per week rijd voor Mn werk. Met de Skoda haal ik maximaal 725 op een volle tank maar rijd er 1000 dus moet nog een keer tanken in de week, ik krijg maar 75 euro per week vergoed en tank voor 90-95 euro per week op benzine. Wat dus resulteert in minimaal 780 weggegooid geld op jaarbasis dat is dus wat ik straks ga overhouden ipv weggooi, voor onderhoud e.d. Oke ik ga straks 12 euro meer verzekering en rond de 70 pm aan mrb betalen maar speel al quit bij 14000 op jaarbasis, dus zal geld overhouden. Als ik de Skoda inlever zal er binnen het jaar 50000 kilometer op staan 24 augustus zou hij een jaar worden en dit is te veel voor benzine moet echt een diesel.

Inge
Forum eindbaas

Bericht door Inge » zo 11 aug 2013, 10:44

Klinkt in ieder geval goed doordacht - had ook niet anders van je verwacht ;)

Als je ruimte zoekt en er uiteindelijk voordeliger mee gaat rijden is dat super. Hoop dat de Ibiza net zo fijn rijd als de Go - is in ieder geval een leuke auto om te zien.

JuP !
Forum eindbaas

Bericht door JuP ! » zo 11 aug 2013, 10:49

Met zulkse kilometrage is de keuze te begrijpen ! Veel plezier, en veilige kilometers met de Ibiza.....;)
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia

zeg maar JP ! ;)

MAZE
Vagling liefhebber

Bericht door MAZE » zo 11 aug 2013, 16:43

JuP

Dank u, Dan is het geen lastige keuze meer idd :lol:

Plaats reactie