De High Up! is binnen bij de dealer!
Re: De High Up! is binnen bij de dealer!
Mooie wagen zou mm haast zelf kopen Ow wacht ik moet mm ophalen morgen
The Only Way is UP!
Keurig! Zwart staat goed en de velgen contrasteren mooi bij deze kleur.
Geniet ervan.
Geniet ervan.
Pracht Up!
Wow Henk, ziet er goed uit! Geniet ervan
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
zeg maar JP !
Hi henk,
Zo dat is een knappe UP zeg net een spiegel zoals hij glimt ,....veel plezier en veilige kilometers toegewenst
Bryan
Zo dat is een knappe UP zeg net een spiegel zoals hij glimt ,....veel plezier en veilige kilometers toegewenst
Bryan
Ik heb vandaag al 92 km gereden en het remsysteem uitgeprobeerd en het werkt fantastisch. Ik ging namelijk een keer met 10 km/h, een keer met 20 km/h en een keer met 25 km/h uitproberen en het werkt altijd. De eerste keer is het eng en ga je zelf remmen maar daarna kan je de auto vol vertrouwen. Ik heb dit met kartonnen dozen gedaan omdat dit het veiligst was.
| HIGH UP! | BlueMotion | 75 PK | Executive pakket | Zwart | Dashboard Zwart |
Erg mooie auto, Henk! De velgen staan 'm inderdaad heel goed
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- High-up!
- Vagling liefhebber
Mooi!! Mooie velgen...
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Het lijkt mij inderdaad ook eng, maar hoe zit het nou eigelijk precies? Remt hij gewoon altijd ongeacht of je gas geeft of niet?Henk1200 schreef:Ik heb vandaag al 92 km gereden en het remsysteem uitgeprobeerd en het werkt fantastisch. Ik ging namelijk een keer met 10 km/h, een keer met 20 km/h en een keer met 25 km/h uitproberen en het werkt altijd. De eerste keer is het eng en ga je zelf remmen maar daarna kan je de auto vol vertrouwen. Ik heb dit met kartonnen dozen gedaan omdat dit het veiligst was.
Natuurlijk wel onder de 30 km/h wat ik heb begrepen!
Ja hij remt alleen als je niet zelf remt of niet zelf opeens stuurt. Volgens mij werkt die niet als je net accelereert. Maar dat heb ik nog niet geprobeerd. Ik ben met constante snelheid gereden.
De eerste 250 km zitten er alweer op met de UP!. Hij rijdt zo voortreffelijk goed. Het verbruik is zo dermate laag dat ik misschien 900 km met een tank van 35 liter kan rijden.
Is er een baksteen onder het pedaal meegeleverd? (origineel Volkswagen?) Ik haal slechts 700km op één tankHenk1200 schreef:Het verbruik is zo dermate laag dat ik misschien 900 km met een tank van 35 liter kan rijden.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
Is de benzineslang soms afgekneld? Haal ook maar ca. 700 km op 1 tank.......Henk1200 schreef:De eerste 250 km zitten er alweer op met de UP!. Hij rijdt zo voortreffelijk goed. Het verbruik is zo dermate laag dat ik misschien 900 km met een tank van 35 liter kan rijden.
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!
700km haal ik ook al met de GTi op een tank (van 55 liter.....)up! schreef:(...)
Is er een baksteen onder het pedaal meegeleverd? (origineel Volkswagen?) Ik haal slechts 700km op één tank
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
zeg maar JP !
zeg maar JP !
- High-up!
- Vagling liefhebber
70 liter?
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
450km met 95l ik heb gewonnen
pak ook steeds meer de up ipv de bmw !
- High-up!
- Vagling liefhebber
Oef!!!!belhamel schreef:450km met 95l ik heb gewonnen
700 km op 35 liter doe ik het voor ik had +- 380 km op 55 liter met de Corrado dus dacht al dat me benzine meter vd up defect was na 225 km nu staat hij op 3 kwart vol daar wor dje wel vrolijk van
The Only Way is UP!
Hij is mooi!!!!
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!