Black up! GunSpeed
-
- Vagling liefhebber
Re: Black up! GunSpeed
Gunspeed
Ik had een vraagje heb jij foto s van de schroefset, zaten er ook koppelstangen tussen en hoeveel cm sta je lager.
Koppelstangen zijn de stangen tussen de stabilisatorstangen en de bevestiging op de schokdempers. Zijn deze in de set ook want wil laag gaan dus kortere stangen zijn gewenst zeg maar
Ik had een vraagje heb jij foto s van de schroefset, zaten er ook koppelstangen tussen en hoeveel cm sta je lager.
Koppelstangen zijn de stangen tussen de stabilisatorstangen en de bevestiging op de schokdempers. Zijn deze in de set ook want wil laag gaan dus kortere stangen zijn gewenst zeg maar
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Neen, deze zaten niet bij de set!
Mijn Up is niet extreem verlaagd, vooraan staat ie zoals de set standaard geleverd wordt en achteraan staat ie net ietjes lager. Hij kan nog een heel stuk dieper maar dan zal je zeker die stangen moeten vervangen want bij is het al nipt.
Grtz
Gun
Mijn Up is niet extreem verlaagd, vooraan staat ie zoals de set standaard geleverd wordt en achteraan staat ie net ietjes lager. Hij kan nog een heel stuk dieper maar dan zal je zeker die stangen moeten vervangen want bij is het al nipt.
Grtz
Gun
up! Black BMT 75pk 3d
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Rustig hier.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Haha... winterslaapPetrolhead Tom schreef:Rustig hier.
up! Black BMT 75pk 3d
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Heb hier nog een paar pics gevonden...
Laatst gewijzigd door GunSpeed op wo 13 mar 2013, 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.
up! Black BMT 75pk 3d
- GunSpeed
- Forum eindbaas
En nog...
Laatst gewijzigd door GunSpeed op wo 13 mar 2013, 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.
up! Black BMT 75pk 3d
- GunSpeed
- Forum eindbaas
En nog een laatste...
Grtz
Gun
Grtz
Gun
Laatst gewijzigd door GunSpeed op wo 13 mar 2013, 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.
up! Black BMT 75pk 3d
Bij welke leverancier en tegen welke prijs kocht je de armsteun?
Dank vast voor de info!
Dank vast voor de info!
Ik rij meestal Hi in m'n uppie
Oops ik bedoel in m'n Hi uppie
Oops ik bedoel in m'n Hi uppie
Hatchback schreef:Bij welke leverancier en tegen welke prijs kocht je de armsteun?
Dank vast voor de info!
Even dit topic doorlezen en je vindt het antwoord vanzelf...
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
+1
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
X2 erruuuggg GAAF01
High UP! 60PK BMT -> Light Silver-> Executive pakket-> Spoke Velgen-> uitlaatsierstuk-> VAGcom instellingen
-
- Forum newbie
Heeft u de auto nu op het laagst gezet dan?
hoeveel cm is er nog over om omlaag te gaan
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Was hier in België ongeveer 160€, niet geplaatst... maar als je een beetje handig bent kan je dat makkelijk zelf (ongeveer een uurtje werk)Hatchback schreef:Bij welke leverancier en tegen welke prijs kocht je de armsteun?
Dank vast voor de info!
up! Black BMT 75pk 3d
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Thnx voor de complimenten.
Kan zeer goed leven met de huidige wintersetup.
Optisch vind ik het zeer geslaagd!! Stond verleden week naast een White Up in standaard trim en dan zie je wel duidelijk het verschil... OEM-look maar met net dat ietsje meer
Rijeigenschappen zijn ook voorbeeldig, zelfs met de hevige sneeuwbuien en ijsplekken die we dit jaar hier al gehad hebben doen de Conti's (195/45R16) het voortreffelijk in combinatie met de verlaagde ophanging!
Maarre.. kan toch niet wachten om de OZ-tjes er terug onder te steken
Kan zeer goed leven met de huidige wintersetup.
Optisch vind ik het zeer geslaagd!! Stond verleden week naast een White Up in standaard trim en dan zie je wel duidelijk het verschil... OEM-look maar met net dat ietsje meer
Rijeigenschappen zijn ook voorbeeldig, zelfs met de hevige sneeuwbuien en ijsplekken die we dit jaar hier al gehad hebben doen de Conti's (195/45R16) het voortreffelijk in combinatie met de verlaagde ophanging!
Maarre.. kan toch niet wachten om de OZ-tjes er terug onder te steken
up! Black BMT 75pk 3d
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Staat een paar pagina's terug hoeveel ie nu verlaagd is maar hij kan best nog een paar cm lager hoor!!tuningfreaks schreef:Heeft u de auto nu op het laagst gezet dan?
up! Black BMT 75pk 3d
ik heb 195/40/17.. rijd super...GunSpeed schreef:Thx romeorenzoromeorenzo schreef:Hele mooie upThx Henryhenryvankralingen schreef:Hoi Gunspeed,
ik vind de wielen en banden mooi onder je auto.(OZ supertourismo 17x7 + banden)
Ja, niet alle configurators werken op dezelfde wijze want op vele andere valt deze combinatie toch wel degelijk binnen de normen.
Je zou ook in plaats van 205/40R17 voor 195/40R17 kunnen kiezen maar dan ga je volgens mij toch wel iets moeten inboeten op gebied van comfort.
Grtz
Gun
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
ik moet een schroefset hebben
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Hahaha ja die kennen we nu wel!Tim schreef:Ik denk dat we nu wel weten dat je nieuwe velgen hebt !
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |