De Up! opgehaald!
Re: De Up! opgehaald!
heb gewoon een tasje bij halforts gehaald ! en heb al een nieuwe update uitgevoerd en daar heb ik niets voor betaald ! en ook geen code in gegeven
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
wellicht moet je effe checken of dit kan, want dat moet je dan volgens mij binnen 2 weken afsluiten (als je tenminste een kaart update abonnement zou willen)
Info gezien op een Duitse site
Info gezien op een Duitse site
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!
- High-up!
- Vagling liefhebber
Top bedankt!!koen schreef:Ik zal morgen even een paar foto's van de stoelen maken. Die plaats ik nog wel even.
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
Koen,
rammelt er niks in de auto?
Dit is waar ik een beetje bang voor ben en erg vervelend vind.
Vooral het schermpje van maps-and-more zou onbedoelde geluidjes kunnen gaan maken, zit immers geklikt op het dash en op een voetje.
Wat is jouw ervaring tot nu?
Vooral het schermpje van maps-and-more zou onbedoelde geluidjes kunnen gaan maken, zit immers geklikt op het dash en op een voetje.
Hoi Dubbel Up,
Er rammelt niks hoor. Het aparaatje zit er degelijk op gemonteerd. Ik ben blij dat ik hem er bij besteld heb.
Heb inmiddels even gekeken op de site van Navigon. Er staan een aantal gratis downloads op en een aantal dingen die je tegen betaling kan downloaden (toeristische routes, flitspaleninfo, POI's etc). De kaart die er bij aflevering op stond is overigens al niet meer de meest nieuwe versie. Ik heb hem via de site meteen vernieuwd.
Er rammelt niks hoor. Het aparaatje zit er degelijk op gemonteerd. Ik ben blij dat ik hem er bij besteld heb.
Heb inmiddels even gekeken op de site van Navigon. Er staan een aantal gratis downloads op en een aantal dingen die je tegen betaling kan downloaden (toeristische routes, flitspaleninfo, POI's etc). De kaart die er bij aflevering op stond is overigens al niet meer de meest nieuwe versie. Ik heb hem via de site meteen vernieuwd.
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
Koen, bedankt voor de info, geniet van je schitterende up!
leuke en interessant dingen ontdekt tijdens de eerste ritten?
Ben ook erg benieuwd hoe die in werkelijk is!
leuke en interessant dingen ontdekt tijdens de eerste ritten?
Ben ook erg benieuwd hoe die in werkelijk is!
dubbel-UP! schreef:Koen,
Waar haal je deze info vandaan...???? Ander forum soms

Bryan
Hi koen,
Moet eerlijk gezegd worden dat dit toch wel een hele vette combi is hoor dat zilver met die velgen
Bryan
Moet eerlijk gezegd worden dat dit toch wel een hele vette combi is hoor dat zilver met die velgen

Bryan
Hoi Brian,
Ja, hij is erg mooi, maar..... er komen andere velgen onder

- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
Bryan,
Bij kunststof klik verbindingen komt dit wel meer voor, zo ook bij mij huidige TomTom. Erg irritant..........
Kon hier geen waardevolle info over vinden, vandaar deze vraag aan een (ervaren) gebruiker.
Bij kunststof klik verbindingen komt dit wel meer voor, zo ook bij mij huidige TomTom. Erg irritant..........
Kon hier geen waardevolle info over vinden, vandaar deze vraag aan een (ervaren) gebruiker.
Ja, de tijd moet het nog even leren of dat natuurlijk zo blijft, maar het ziet er echt wel degelijk uit hoor.
dubbel-UP! schreef:Bryan,
Ok duidelijk verhaal

Laten we maar het beste van hopen

Bryan
koen schreef:Hoi Brian,
Hmmmm ok, maaruh het werden bij jouw die ipsilon velgen toch.???? ...weet zeker dat die ook heel mooi staan en dan ben je gelijk 1 van de weinige met die velgen

Bryan
Ja, dat klopt, ik ben ook erg benieuwd hoe dat er uit zal gaan zien.
Wat een super wagen heb je Koen. Echt top! 

- el coche SEAT
- Donateur member
Hele strakke en super mooie up!, veel plezier ermee.
Maar dat lukt al, denk ik.
Door het tasje zelf af te halen (moest toch in Maastricht zijn), de 7 euro verzendkosten bespaard.
Maar dat lukt al, denk ik.
Ik heb bij voorbaat al het tasje besteld. Origineel Navigon voor 12,95 euro (zie: http://www.grausonline.nl/webwinkel/nav ... _uploads=0.koen schreef:Ik denk dat ik inderdaad een tasje bij bestel voor het behoud van het systeem.
Door het tasje zelf af te halen (moest toch in Maastricht zijn), de 7 euro verzendkosten bespaard.
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
Is dat een tasje waar de maps&more zeker in gaat passen?
High Up! vroeg mij nog om een foto van de stoelen van de High Up! Bij deze!
- Bijlagen
-
- interieur Up!.jpg (61.3 KiB) 40498 keer bekeken
- el coche SEAT
- Donateur member
Aangezien de maps + more gebaseerd is op de 70/72 serie van Navigon, ga ik ervanuit dat dit zonder meer past.Up&Go schreef:Is dat een tasje waar de maps&more zeker in gaat passen?
Zie:
http://www.navigon.com/portal/nl/shop/z ... d=14704471
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
- High-up!
- Vagling liefhebber
Top! Dank je wel! Als ik mij niet vergis zijn de randen van (nep-) leer.koen schreef:High Up! vroeg mij nog om een foto van de stoelen van de High Up! Bij deze!
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||