VW UP: melding kapotte lamp te zien in teller ?
-
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Re: VW UP: melding kapotte lamp te zien in teller ?
Het is gewoon jammer dat de UP en co echt een low-budget uitvoering is dat alle andere VW dat soort features standaard hebben.
Ik heb liever in dit soort minder belangrijke opties het 'low budget uitvoering' dan wanneer het gaat om bouwkwaliteit en rijgedrag, en volgens mij staan de up!/mii/citigo wat dat betreft toch net een treetje hoger dan de concurrentie.
-
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Ja zeker, begrijp me niet verkeerd ik ben zeker erg tevreden over onze UP en mij vrouw ook
Maar gezien het feit dat ik veel klus aan alle VW, en zelf een Passat rij, vallen die verschillen meteen op, zoals bv. ook verlichting in de deur knopjes.
(Kan niet veel kosten maar toch genoeg om het niet uit te voeren blijkbaar.)
Maar gezien het feit dat ik veel klus aan alle VW, en zelf een Passat rij, vallen die verschillen meteen op, zoals bv. ook verlichting in de deur knopjes.
- Autheo
- Donateur member
Dat is een bewuste keuze van Volkswagen, om zo de kloof met de Polo groot genoeg te houden. Als de up! te luxe zou worden, wordt daarmee de Polo minder aantrekkelijk.Bonny schreef: ↑vr 20 nov 2020, 09:20Ja zeker, begrijp me niet verkeerd ik ben zeker erg tevreden over onze UP en mij vrouw ook
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Mijn ervaring is dat als lampen stuk zijn waarvan je zelf niet merkt dat ze stuk zijn, dat medeweggebruikers je daar zeer snel op attent maken.
Heel attent en net zo goed als een icoontje
Heel attent en net zo goed als een icoontje
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)
Ik ben blij dat er geen melding is. Je kan nu je gloeilampen door LED vervangen zonder storing melding. Alleen je knipperlicht indicatie in de auto knippert snel alsof een lampje stuk is als je knipperlichten LED zijn. Buiten knipperen ze de normale goede snelheid.
GTI, Deep Black Pearl, LED
-
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Nahhh met de juiste codering of evt een serie weerstand mogen LEDs geen problemen meer geven.