Een bekende tekortkoming van de Vagling is de kwaliteit van de antenne. Om een of andere reden (vocht? roest? iets anders?) begeeft de FM antenne het snel, wat een belabberde ontvangst tot gevolg heeft. Voor reparatie/vervanging moet de hemel los, en als je dat niet zelf kunt doen is het een tijdrovend en dus kostbaar verhaal. Simpele remedie: een DAB+ adapter met eenvoudige plakantenne (zie mijn topic, link onderaan), daarmee wordt de ontvangst weer prima. Heb zelf de originele extra luidsprekers, en Dab+ klinkt er fantastisch door.
Wat vinden jullie minder aan jullie up!/mii/citigo?
- Autheo
- Donateur member
Re: Wat vinden jullie minder aan jullie up!/mii/citigo?
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
@ Autheo : Dank voor je rectie.
Dat hij boven de 200km/h onrustig wordt
Ja serieus bedoeld, gechipt en bergaf moet ik gas loslaten omdat hij niet lekker rustig meer rijdt, terwijl dat tot 185 wel het geval is
Ja serieus bedoeld, gechipt en bergaf moet ik gas loslaten omdat hij niet lekker rustig meer rijdt, terwijl dat tot 185 wel het geval is
Misschien kun je een paar formule 1 spoilers lenen.
Mii sport connect april 2015
- Up!grade TSI
- Donateur member
Laat ze maar lachen ,daar kunnen de Mii en Citigo rijders alleen maar van dromen, snelheden van 200+ (in hun vagling uiteraard)
Maar wat is de situatie van je onderstel? Is hij verlaagd? Andere dempers? Dat veranderd het rijgedrag aanzienlijk hoor.
Mijne is bijvoorbeeld Eibach verlaagd en Bilstein b8 schokdempers, doet een hoop voor het rijgedrag.
Dan voelt het een stuk veiliger/zekerder aan. Met oudere standaard veren en dempers 200 gaan rijden voelt idd een beetje kamikaze
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi(2x) huidige>>>Up! GTi (3e)
De enkelvoudige raambediening is idd wel heel erg 'sneu' van vw. Verder mis ik eigenlijk niets behalve een goede update van de navi
Die 2 halogeen "kaarsjes" in de voorbumper. Gebrek aan opbergruimte kwam ik hier ook al tegen, de onze heeft niet eens een dashboardkastje.
De verlichting is inderdaad niet om naar huis te schrijven maar hier zijn gelukkig genoeg oplossingen voor. Tegenwoordig zijn er goede ledlampen die geen tot nauwelijks een verstoord lichtbeeld geven.
Het dashboardkastje is je eigen keuze geweest want dat is model afhankelijk. Opbergruimte vind ik een bijzondere want dit is gewoon een kleine auto dus er zal altijd weinig opbergruimte zijn. Ik vind de kofferbak best redelijk voor zo’n kleine auto.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Ik vind er weinig mis mee: het is een klein budgetautootje die me tot nu toe nooit in de steek heeft gelaten en weinig kost doordat veel dingen zelf te doen zijn.