Dwars er in zetten en er past nog een Smart bij
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon/lol.gif)
Wienjo schreef:Ik heb helaas geen foto van de led balkjes (zijn er twee) maar zal foto's maken bij ontvangst en plaatsen balk(jes)
Ik heb ze gekocht via Vouchervandaag (link: https://www.vouchervandaag.nl/voucher-k ... aanbieding). Voor deze prijs kan het geen miskoop zijn. Mocht het niet bevallen dan is er geen man overboord.JoVe schreef:Wienjo schreef:Ik heb helaas geen foto van de led balkjes (zijn er twee) maar zal foto's maken bij ontvangst en plaatsen balk(jes)
O ja en waar heb je deze gekocht.
Vorige week zag ik ze nog bij de Action.JoVe schreef:Wienjo schreef:Ik heb helaas geen foto van de led balkjes (zijn er twee) maar zal foto's maken bij ontvangst en plaatsen balk(jes)
O ja en waar heb je deze gekocht.
Dat is een mooi lijstjeN!jntje schreef:Alles in huis voor nog een klusje dit weekend![]()
- 2 naar 6 speaker installatie
- subwoofer tswx210a installatie
- cross up wielkuipen plaatsen
- kofferbakverlichting geschakeld via hemel met een 42 mm festoon
- videocamera installatie geschakeld via sigarettenaansteker
- automatische hoedenplanktouwtjes incl bevestiging aan de klep
Alles natuurlijk OEM
Ik ben heel benieuwd!vwupassen schreef:Lederen stuurwiel van de Cross up met grijze stiksels. Heb ook bij m'n wrapper een band laten ontwerpen die ik op de onderkant deur/drempel wil hebben (uiteraard ook weer in matzwart). Ga morgen even kijken of t wat geworden is.