Hoi allemaal,
Mijn up rijd super en ik heb geen problemen. Het enige vreemde is dat ik wat vocht heb in de reservewiel ruimte.
De plaat die over het reservewiel ligt is helemaal vochtig. De ruimte daarboven tot aan mijn dubbele vloer is wel helemaal droog.
in mijn dubbele laadbodem liggen allemaal spullen en die blijven netjes droog. Het lijkt dus van onder af te komen ofzo?
Iemand hier ervaring mee? of tips waar ik moet beginnen met zoeken?
mvg Tamara.
Vocht In kofferruimte bij reservewiel!
- whiteup3107
- Forum newbie
Re: Vocht In kofferruimte bij reservewiel!
Misschien condensvorm?
Als je de airco nu niet veel gebruikt, dan deze eens wat vaker gebruiken zodat er meer vocht wordt onttrokken.
Als je de airco nu niet veel gebruikt, dan deze eens wat vaker gebruiken zodat er meer vocht wordt onttrokken.
Gr. Michel
condensvorming lijkt mij niet.
eerder een ventilatieprobleem of ergens komt er water binnen.
als je allemaal druppels water op het koude plaatwerk hebt zitten dan zal het wel condens zijn.
er zitten naar mijn weten 2 roosters met een rubberen flap die zorgen ervoor dat de druk bij het dichtdoen van de klep en deuren weg kan naar buiten.
zou hierdoor geen water binnen kunnen komen?
ook zit er op de bodem een rubberen dop die nu misschien niet meer goed afsluit,maar dat verklaart niet waarom alleen de plaat nat is.
vreemd probleem dit.
eerder een ventilatieprobleem of ergens komt er water binnen.
als je allemaal druppels water op het koude plaatwerk hebt zitten dan zal het wel condens zijn.
er zitten naar mijn weten 2 roosters met een rubberen flap die zorgen ervoor dat de druk bij het dichtdoen van de klep en deuren weg kan naar buiten.
zou hierdoor geen water binnen kunnen komen?
ook zit er op de bodem een rubberen dop die nu misschien niet meer goed afsluit,maar dat verklaart niet waarom alleen de plaat nat is.
vreemd probleem dit.
Als het probleem zich alleen tijdens de kou voordoet, dan is het waarschijnlijk toch condens.
Gr. Michel
- whiteup3107
- Forum newbie
Hoi Allemaal
Nou mijn ''vochtprobleem'' is opgelost de plaat heeft denken we een keer een hoeveelheid olie gezien waardoor hij continu vochtig lijkt aan de onderkant. Paar dagen binnen gehad blijft donker van kleur maar is kurkdroog.
groetjes Tamara.
Nou mijn ''vochtprobleem'' is opgelost de plaat heeft denken we een keer een hoeveelheid olie gezien waardoor hij continu vochtig lijkt aan de onderkant. Paar dagen binnen gehad blijft donker van kleur maar is kurkdroog.
groetjes Tamara.
-
- Forum newbie
ik denk eerder dat je achterruit lekt... dit komt regelmatig voor bij de UP!Die van mij is ook onder garantie vervangen. De acterrruiten zijn verlijmd met het deksel. Hierbij word vrij weinig kit gebruikt omdat de ruit anders niet past... 9 van de 10 keer recht of links boven in de hoek...
- whiteup3107
- Forum newbie
Hoi Timmie
Dat was gelukkig niet het probleem ik heb aan de bovenkant geen vocht en de bak van het wiel is ook droog het was oud zeer.
groetjes
Dat was gelukkig niet het probleem ik heb aan de bovenkant geen vocht en de bak van het wiel is ook droog het was oud zeer.
groetjes