startprobleem.

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
cilindertje
Forum newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 18 jan 2016, 17:48

startprobleem.

Bericht door cilindertje » ma 18 jan 2016, 18:12

Vorige week heb ik een nieuwe vw take up opgehaald bij de daeler. Alles ging goed tot donderdag j.l ik naar Groningen moest,
Op de terugweg in het donker knipperden steeds auto,s, naar mij. Ik dacht nog, zeur niet,ik rijd in een nieuwe auto.
Toen ik van de rijksweg afging ging ik toch maar eens kijken, en ja hoor, de achterlichten deden het niet. Ook de binnen verlichting niet.
De volgende dag wilde ik starten. De motor sloeg aan en meteen weer af. Geen beweging meer in te krijgen.
De mobiele service opgebeld en die kwam inderdaad na een half uur aan. De monteur kon niets vinden, dus de auto weggesleept naar de garage. Ik kreeg keurig een vervangende auto. Na het weekend, vandaag dus werd ik opgebeld dat de auto weer klaar was.
Auto opgehaald, Toen thuis was kwam ik er achter dat de radio het niet deed. Weer naar de dealer gebeld. Of ik nog even langs kon komen.
Men was vergeten de zekering in de radio te zetten. Omdat ik inmiddels panisch voor storing in het computersysteem in de auto ben, dorst ikzelf niets meer met de radio te doen.
Al met al een vervelende ervaring met een nieuwe auto nog wel .
Ik hoop maar dat de storingen niet terugkomen, zoals bij sommige topics hier op het forum.
Het wordt misschien wel zuiniger met al die elektronica in de auto,s maar niet leuker.
wel vind ik dat de auto prima rijdt. hiervoor had ook ook een vw take up, en deed het prima.

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2837
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: startprobleem.

Bericht door Autheo » ma 18 jan 2016, 20:32

Hallo cilindertje, welkom op ons forum :text-welcomewave:

Jammer dat je gelijk al pech had met je nieuwe up! Maar vermoedelijk heb je met je vorige niet van die nare ervaringen gehad, anders had je waarschijnlijk toch niet weer een up! gekozen? Hoop dat alles nu goed is opgelost, en dat je verder weer heel veel plezier van je up! zult hebben. Wat voor kleur heb jij gekozen?

cilindertje
Forum newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 18 jan 2016, 17:48

Re: startprobleem.

Bericht door cilindertje » za 23 jan 2016, 17:19

Ja, de vorige up beviel prima. Deze ook weer trouwens hoor.
ik heb parelzwart gekozen. ik had gekozen voor metalic, maar dit schijnt zo te zijn. ik zie alleen de matalic niet in dat zwart. Kan dat kloppen?

Plaats reactie