Nieuwe VW UP in Genève
Re: Nieuwe VW UP in Genève
Wie zegt dat de nieuwe TSi wel te tunen is ? De laatste versies van de 60pk duurde ook al even voordat VAGtechniek deze wist te "fabrieksupdaten" naar 75pk.
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
zeg maar JP !
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Volgens mij is een TSI altijd al makkelijker te tunen dan een ongeblazen motor.JuP ! schreef:Wie zegt dat de nieuwe TSi wel te tunen is ? De laatste versies van de 60pk duurde ook al even voordat VAGtechniek deze wist te "fabrieksupdaten" naar 75pk.
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
Ik vermoed dat JP de software-update (de softwarematige blokkade die vanuit de fabriek geplaatst is om met hetzelfde blok toch verschillende pk/vermogens in de markt te kunnen zetten) bedoeld, niet het daadwerkelijk anders afstellen e.d. van het blok zoals een tuner zal doen...
Auto van mijn vriendin: Citigo automaat 2013, diverse Vagcom opties, cruise control, stoelverwarming, airco, getinte ramen achter, 60 naar 75 pk upgrade, LED achteruitrijlampen & hoedenplanktouwtjes.
Inderdaad
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
zeg maar JP !
zeg maar JP !
-
- Vagling liefhebber
De motor is identiek aan de motor in onze Polo 1.0 TSI Bluemotion (95 pk en 160 Nm) en de Golf 1.0 TSI met 115 pk en 200 Nm.JuP ! schreef:Wie zegt dat de nieuwe TSi wel te tunen is ? De laatste versies van de 60pk duurde ook al even voordat VAGtechniek deze wist te "fabrieksupdaten" naar 75pk.
De "fabrieksupdate" naar 115 pk en 200 Nm is inmiddels tot volle tevredenheid bij onze Polo door VAG Techniek uitgevoerd.
De update is dus direct leverbaar.
Edwin
Audi A8 D3 en andere auto's
Bovenstaande foto is genomen op een rangeerterrein in Bad Bentheim net over de grens. Ze zijn dus onderweg de nieuwe Ups!
Klopt. Heb er 40 onderweg
Ibiza running @ 248 pk & 373nm
-Op zoek naar autoverlichting? Stuur me een priveberichtje-
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Gaaf!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
kgroot.nl schreef:Klopt. Heb er 40 onderweg
ja maar met een witte blijf je zitte
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
- Autheo
- Donateur member
Dat was misschien in de vorige eeuw zo, maar tegenwoordig wordt wit wel het nieuwe zwart genoemdJoVe schreef: ja maar met een witte blijf je zitte
Voorheen hoefde je voor wit geen extra's te betalen, tegenwoordig kost bij de Vagling wit zelfs iets meer dan de kleuren rood of geel.
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Ik wil net zeggen. Verkoop meer wit dan andere kleuren
Persoonlijk heb ik vaak weinig met vooorraadmodellen. Er zit meestal niet alles op wat ik wil, meestal zitten er wel dingen op die ik juist niet wil (lees: vooral lichtmetalen velgen) en meestal is de kleur wit of grijs. Ik hou zelf meer van warmere kleuren maar als de keuze puur is tussen wit en grijs zou ik ook voor de witte gaan (gewoon omdat grijs mij te grauw en deprimerend is).
Bij Seat kwam ik laatst wel wat andere kleuren op vooorraadmodellen tegen maar dat waren dan weer uni-lakken (non metallic). Daarvan weet ik nog niet wat ik ervan vind (ja, dat het dof oogt, maar verder...)
Bij Seat kwam ik laatst wel wat andere kleuren op vooorraadmodellen tegen maar dat waren dan weer uni-lakken (non metallic). Daarvan weet ik nog niet wat ik ervan vind (ja, dat het dof oogt, maar verder...)
Auto van mijn vriendin: Citigo automaat 2013, diverse Vagcom opties, cruise control, stoelverwarming, airco, getinte ramen achter, 60 naar 75 pk upgrade, LED achteruitrijlampen & hoedenplanktouwtjes.
Heb nu een aantal keer de configurator gemaakt.
Als ik een vergelijkbare Up met TSI motor wil dan zit ik zo maar op 20k!
Wel veel als ik dit vergelijk met een ibiza(st) of nieuwe fabia(combi)
Bij seat en skoda heb ik er ook nog een dsg bak bij.
Denk als je verder gaat kijken dat er nog wel meer keuze is in die prijsklasse, citroen ds3 bijvoorbeeld.
Nog eens over denken.
Duur wagentje in die klasse, maar dat was al wel te verwachten.
Grtn Leen.
Als ik een vergelijkbare Up met TSI motor wil dan zit ik zo maar op 20k!
Wel veel als ik dit vergelijk met een ibiza(st) of nieuwe fabia(combi)
Bij seat en skoda heb ik er ook nog een dsg bak bij.
Denk als je verder gaat kijken dat er nog wel meer keuze is in die prijsklasse, citroen ds3 bijvoorbeeld.
Nog eens over denken.
Duur wagentje in die klasse, maar dat was al wel te verwachten.
Grtn Leen.
Of zo'n wit voorraadmodel van een paar posts geleden
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Het is een beetje duur voor wat je krijgt zo'n tsi up met leuke opties. Maar goed de fabia is een saaie auto naar mijn mening en zonder de 1.0 tsi. De ibiza loopt ook op zijn laatste benen en een glasdak kan alleen kantelen en dus niet open schuiven....
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
De vergelijking is wat krom. Als je een vergelijkbare Ibiza of Fabia qua uitvoering wil betaal je gewoon 3000 euro meer.
Pak je een standaard beats Up 90PK kost ie 16500
Pak je een standaard beats Up 90PK kost ie 16500
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Fabio montecarlo met automatische airco en glasdak kost een 19k, de up tsi met die opties ook.
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Spaar een paar maandjes door of neem een voorraad auto en je hebt een fiesta ST.
Is effe andere koek dan een Upie, of niet dan?.
Ik denk dat je echt voor een A klasse auto wilt gaan om voor deze auto te kiezen.
Wat betreft prijsnivo komen ineens heel veel andere lekkere autos binnen bereik,
Grtn Leen.
Is effe andere koek dan een Upie, of niet dan?.
Ik denk dat je echt voor een A klasse auto wilt gaan om voor deze auto te kiezen.
Wat betreft prijsnivo komen ineens heel veel andere lekkere autos binnen bereik,
Grtn Leen.
inderdaad
een nieuwe vang onder de 10.000 euro is er niet.
er zijn genoeg andere merken die wel een auto onder de 10.000 euro aanbieden.
de auto word naar mijn mening steeds maar duurder maar of de kwaliteit en de levensduur erop vooruitgaan valt te betwijfelen.
10.000 is voor veel mensen al veel geld. (was ongeveer 23.000 gulden).
een nieuwe vang onder de 10.000 euro is er niet.
er zijn genoeg andere merken die wel een auto onder de 10.000 euro aanbieden.
de auto word naar mijn mening steeds maar duurder maar of de kwaliteit en de levensduur erop vooruitgaan valt te betwijfelen.
10.000 is voor veel mensen al veel geld. (was ongeveer 23.000 gulden).