Hoeveel korting op nieuwe up?
Hoeveel korting op nieuwe up?
In Duitsland is 10-12% korting op een nieuwe up niet ongebruikelijk. Zie de volgende link:
http://www.motor-talk.de/forum/wieviel- ... 37369.html
Hoeveel korting kreeg jij op je nieuwe up?
Ik kreeg 2,9% korting op de catalogusprijs inclusief afleveringskosten exclusief BTW.
Ik kreeg 2,9% korting op de catalogusprijs inclusief afleveringskosten exclusief BTW.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Re: Hoeveel korting op nieuwe up?
Hi,
Ik kreeg helemaal geen korting en een zwakke inruil.
Nou weet ik ook wel als je een auto inruild je geen korting krijgt want dan zit de korting verwerkt in de inruilprijs.
Dus even voor de grap naar de kia dealer geweest en krijg daar 1000 euro meer terug voor dezelfde auto .
Inwezen kreeeg in bij de kia dealer hetzelfde voor de auto terug maar kreeg nog steeds 8% korting op de picanto.
Dus ik denk dat het verstandig is om even langs een aantal dealers te gaan .
Bryan
Ik kreeg helemaal geen korting en een zwakke inruil.
Nou weet ik ook wel als je een auto inruild je geen korting krijgt want dan zit de korting verwerkt in de inruilprijs.
Dus even voor de grap naar de kia dealer geweest en krijg daar 1000 euro meer terug voor dezelfde auto .
Inwezen kreeeg in bij de kia dealer hetzelfde voor de auto terug maar kreeg nog steeds 8% korting op de picanto.
Dus ik denk dat het verstandig is om even langs een aantal dealers te gaan .
Bryan
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Altijd eerstnje eigen auto verkopen zou ik zeggen. Ik ga het liefst voor een voorraad auto. Daar is meer korting mogelijk.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Niemand die iets kwijt wil over de korting die hij heeft gekregen? Op het Duitse up-forum zijn er veel up-kopers die dit soort informatie delen.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Ik heb bij twee dealers proefgereden (60 + 75 pk). Omdat ik daar toch al was, gelijk offerte laten doen. De één gaf zo 400 euro korting; de ander niets, maar stond wel garant voor bepaalde services.
Uiteindelijk bij een mij bekende universele garage de Up besteld, omdat deze bijzonder gunstig mijn Ibiza wilde inruilen. Daarnaast had dit bedrijf ook om andere redenen mijn voorkeur.
Uiteindelijk bij een mij bekende universele garage de Up besteld, omdat deze bijzonder gunstig mijn Ibiza wilde inruilen. Daarnaast had dit bedrijf ook om andere redenen mijn voorkeur.
- High-up!
- Vagling liefhebber
Dat maakt me nieuwsgierig..henri schreef:Daarnaast had dit bedrijf ook om andere redenen mijn voorkeur.
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Mijn broer is daar al jaren werkzaam als autoschadehersteller. Ook heeft het bedrijf mij al regelmatig gematst en heeft het bij mij een bepaalde gun-factor verdiend.
O ja, Pondealer in Barneveld is de dealer, die zonder moeite bereid was 400 euro korting te geven. Wellicht dat er daar zelfs nog wel meer uit te halen valt.
O ja, Pondealer in Barneveld is de dealer, die zonder moeite bereid was 400 euro korting te geven. Wellicht dat er daar zelfs nog wel meer uit te halen valt.
- Paashaas25
- Vagling liefhebber
Ik kreeg zonder inruil 500 euro extra bij de korting van 330. Bij andere dealer kreeg ik een betere inruil dus dat gedaan.
Mini Cooper--> 4 deuren-> VW-> UP-> Drive pakket-> Dynamic pakket-> 75 Pk-> High UP-> Black UP!
Ik heb er 4% afgekregen van het totale bedrag. BIj 2 dealers geweest en 2x kreeg ik er echt niet meer vanaf.
5% korting, was een voorraad auto. Zonder inruil.
10.7% op catalogusprijs incl afleverkosten
geen voorraad, levering eind augustus
geen inruil
geen voorraad, levering eind augustus
geen inruil
Laatst gewijzigd door dutchie op zo 02 sep 2012, 15:20, 1 keer totaal gewijzigd.
VW Move up! BMT 60pk 5d | signaalrood | executive pakket | drive pakket | reservewiel
- Jeroen Spits
- Vagling liefhebber
1900 inruil op de roestmazda, gratis airco. vond ik genoeg. Mazda had sowieso nog maar een waarde van 1000 euro ofzo.
Up! op je bumper!
Kreeg bij inruil van een Peugeot 207 bij de alhier gevestigde peugeotdealer,bjr mei 2007 met bijna 95000km erop en had ca 21000 euro gekost,6500 euro korting op de Up bij de Peugeotdealer kregen wij er minder voor terug bij aankoop van een 107 en meer bij aankoop van de 208 maar dan praat je ook over een auto die meer dan 20000 zou kosten.Men praat altijd van een vanaf prijs.Bij de zelfde dealer kreeg onze dochter van een Peugeot 308 van ca 44000 en maar 3jr oud en 25000km erop,15000 terug.Is ze gaan shoppen en kreeg bij aankoop van een Kia Sportage 23000 als inruilprijs terug in
Grt Piet
Grt Piet
High Up 75pk BlueMotion Techn. Up! Black pakket Drve pakket res.wiel
-
- Donateur member
4% zonder inruil, zelf 0 beurt en zelf op kenteken zetten.
Achteraf denk ik dat ik betere zaken had kunnen doen
Achteraf denk ik dat ik betere zaken had kunnen doen
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
nogal logisch, daar is de catalogusprijs ook tot 2000 euro hoger. Heb daar een offerte van een black-up! gehad, 2000 euro duurderup! schreef:In Duitsland is 10-12% korting op een nieuwe up niet ongebruikelijk. Zie de volgende link:
Kon 10% krijgen, maar dan was die nog steeds duurder dan zonder korting in Nederland.
Dus er zit veel meer marge daar op de UP! en die geven ze weg met korting.
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!
Het is ook leuk he korting krijgen.......eerst 12% erop en dan gratis 6% weggeven alleen voor jou!! omdat jij het bent.
Het maakt niet zoveel uit hoeveel korting je krijgt of wat je gratis krijgt het te betalen bedrag is veel belangrijker toch?
Het maakt niet zoveel uit hoeveel korting je krijgt of wat je gratis krijgt het te betalen bedrag is veel belangrijker toch?
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Is het zo dat als de Up! Een paar maanden uit is, dat je er makkelijker meer korting op krijgt? Ben daar namelijk heel benieuwd naar, aangezien ik de Up! Nieuw net iets te duur vind en ik pas over een paar maanden mijn rijbewijs krijg.
Hallo allen,
wat ik heb gedaan is na proefrit auto samengesteld met verkoper en met 2 offertes voor 2 verschillende type up naar huis gegaan, moest de volgende dag toch terug voor proefrit in 75pk versie.
Die avond op VW site zelf auto samengesteld en mijn max bij te betalen bedrag op papier gezet en de volgende dag na de proefrit opnieuw een auto samengesteld met de verkoper en mijn bedrag genoemd wat ik wilde bijbetalen.
Reactie van verkoper dat gaat denk ik niet lukken maar hij zou gaan overleggen met de directie en bellen met handelaren over mijn inruilauto.
Na 15 minuten kwam hij terug en als ik nu zou beslissen dan was het voor elkaar hij kon wat meer voor mijn auto maken maar het was een gok voor hem bla bla.
Uiteindelijk €900 minder betaald ja hoe noem je dat extra korting of hogere inruil.
ps bij de Chevrolet kreeg ik net zoveel voor mijn auto als bij de VW op de eerste dag.
wat ik heb gedaan is na proefrit auto samengesteld met verkoper en met 2 offertes voor 2 verschillende type up naar huis gegaan, moest de volgende dag toch terug voor proefrit in 75pk versie.
Die avond op VW site zelf auto samengesteld en mijn max bij te betalen bedrag op papier gezet en de volgende dag na de proefrit opnieuw een auto samengesteld met de verkoper en mijn bedrag genoemd wat ik wilde bijbetalen.
Reactie van verkoper dat gaat denk ik niet lukken maar hij zou gaan overleggen met de directie en bellen met handelaren over mijn inruilauto.
Na 15 minuten kwam hij terug en als ik nu zou beslissen dan was het voor elkaar hij kon wat meer voor mijn auto maken maar het was een gok voor hem bla bla.
Uiteindelijk €900 minder betaald ja hoe noem je dat extra korting of hogere inruil.
ps bij de Chevrolet kreeg ik net zoveel voor mijn auto als bij de VW op de eerste dag.
hoi tommy het ligt er denk ik aan hoe de UP gaat verkopen als hij goed verkoopt en de levertijden lopen op wordt de korting al snel minder, als de auto geen succes wordt dan krijg je bergen korting maar dat laatste verwacht ik niet.tommyUP schreef:Is het zo dat als de Up! Een paar maanden uit is, dat je er makkelijker meer korting op krijgt? Ben daar namelijk heel benieuwd naar, aangezien ik de Up! Nieuw net iets te duur vind en ik pas over een paar maanden mijn rijbewijs krijg.
Heb meerdere offertes gedaan.
Nummer1: zonder inruil €475 korting. Met inruil €1700 terug voor mijn auto maar kreeg geen inruilkorting van €400 terwijl deze actie wel geldig was toen ik de offerte liet maken. (hier kom ik dus niet meer)
Nummer2: zonder inruil €500 korting en via een omweg gunde hij me ook de €400 inruil bonus. Met inruil €1500 voor mijn auto en de €400 inruil bonus.
Nummer3: zonder inruil €245 korting en wilde ook via omweg mij de €400 inruil bonus gegeven. Met inruil €1650 voor mijn auto €400 inruil bonus en de korting van €245
dus zit soms best veel verschil in vond ik zelf en je wordt soms bestolen waar je zelf bij zit.
Nummer1: zonder inruil €475 korting. Met inruil €1700 terug voor mijn auto maar kreeg geen inruilkorting van €400 terwijl deze actie wel geldig was toen ik de offerte liet maken. (hier kom ik dus niet meer)
Nummer2: zonder inruil €500 korting en via een omweg gunde hij me ook de €400 inruil bonus. Met inruil €1500 voor mijn auto en de €400 inruil bonus.
Nummer3: zonder inruil €245 korting en wilde ook via omweg mij de €400 inruil bonus gegeven. Met inruil €1650 voor mijn auto €400 inruil bonus en de korting van €245
dus zit soms best veel verschil in vond ik zelf en je wordt soms bestolen waar je zelf bij zit.
Laatst gewijzigd door TV_UP! op ma 06 aug 2012, 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L