De up! maakt mij een beetje onzeker. Vanavond was het weer zover, even rustig tanken is er niet meer bij.
Op weg naar het tankstation reed er een auto achter mij die bij hetzelfde tankstation afsloeg. Dat gebeurt natuurlijk wel vaker, maar in dit geval stopte de automobilist iets verderop, stapte uit en liep op mij af. Ik zat aan diverse mogelijkheden te denken; steentje opgeworpen op zijn voorruit, achterlichten die niet werken, bumpers er half af zonder dat ik het door had. Maar nee de beste man was zeer geïnteresseerd in de auto en vroeg mij of de auto bevalt. Hij is zelf aan het overwegen een up! aan te schaffen en was benieuwd of de auto op de snelweg beviel, verbruik, comfort, gebruik van de navi het start/stop-systeem e.d.
Ik verbaas mij hoe vaak ik aangesproken word over de auto door medeweggebruikers. Misschien omdat de auto zo bereikbaar is voor iedereen dat velen oprechte koopinteresse hebben en zich niet bezwaard voelen een oprecht geïnteresseerd praatje te maken. Ook op de weg merk ik dat de up! wordt nagekeken. Als ik ingehaald wordt de auto vaak van achter tot voor wordt aangestaard!
Ik ben wel benieuwd of jullie dit herkennen.
Aanspraak door medeweggebruikers
- LegacySystem
- Vagling liefhebber
Re: Aanspraak door medeweggebruikers
Laatst op de A2 op de terugweg vanuit VAGtechniek Nuenen werd ik (of de auto) van voor naar achter bekijken.
De bijrijder in de auto naast mij maakte een goedkeurend gebaar. Een instemmende knik met het hoofd!
De auto krijgt inderdaad veel positieve reacties van mede-weggebruikers.
De bijrijder in de auto naast mij maakte een goedkeurend gebaar. Een instemmende knik met het hoofd!
De auto krijgt inderdaad veel positieve reacties van mede-weggebruikers.
VW High Up! 44kW, 5-deurs, Candy White | Drive, Dynamic en Executive pakket met 16" Upsilon | Osram Nightbreaker Plus + PIAA | Aanpassingen door VAGTechniek | Planning: automatische achterklep
Bijna nooit gemerkt. Alleen toen ik begin maart met mijn up reed, werd ik af en toe nagekeken. Maar tegenwoordig merk ik er helemaal niks van. Wel kijk ik zelf elke up! die ik tegenkom na... Heb bijna nooit de indruk dat dat wederzijds is, als ik opzij kijk, kijken veel up-rijders strak voor zich uit, de up! wordt kennelijk ook gekocht door mensen die er niet superenthousiast over zijn.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Herkenbaar
Heb al enkele keren aanspraak gehad. Voornamelijk vanwege de grote velgen en het zwarte dak trekt ie wat meer aandacht dan een standaard exemplaar. Als mensen het 'leren' interieur en hoogglans dash zien zijn ze nog verbaasder. Natuurlijk niet zeggen dat t kunstleer is 

...
Laatst gewijzigd door Prohopper op za 16 mar 2013, 16:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb de UP! nog niet maar let er wel altijd op.
Je begint ze ook steeds meer te zien net als de mii en citigo.
Je begint ze ook steeds meer te zien net als de mii en citigo.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Mijn auto werd zelfs eens gefilmpt vanuit een andere auto