Wie heeft al ervaring met elektrisch rijden met de e-up!
- Autheo
- Donateur member
Wie heeft al ervaring met elektrisch rijden met de e-up!
Op het forum kan ik nog geen ervaringen vinden met de e-up! Ik kan alleen een topic over de prijs van de e-up vinden, maar nog niet de ervaringen van iemand die zelf elektrisch rijdt in een e-up! Ik verwacht niet dat er al veel particulieren zijn die zelf een e-up hebben, maar misschien zijn er mensen die ervaring hebben met een elektrische up! van het bedrijf? Of kiezen die bedrijven vooral voor de e-Golf? Al weet ik dat het financieel voor particulieren nog steeds niet reëel is (tenzij je wel heel veel voor het milieu over hebt), ben ik toch wel nieuwsgierig naar de e-up! ervaringen.
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Wie heeft al ervaring met elektrisch rijden met de e-up!
Ik ga aankomende week naar Van den Udenhout en probeer dan ook een ritje te bietsen in de E-Up!
Het lijkt me wel een typische auto die alleen voor ondernemers interessant is.
Het lijkt me wel een typische auto die alleen voor ondernemers interessant is.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Ik heb vanaf januari een demo rijden gezien wij E-Dealer worden.
Ik heb er zelf een week mee gereden. korte stukken gaat meer dan prima. begin snelweg ook, maar de actieradius blijft een probleem
Ik heb er zelf een week mee gereden. korte stukken gaat meer dan prima. begin snelweg ook, maar de actieradius blijft een probleem
Ibiza running @ 248 pk & 373nm
-Op zoek naar autoverlichting? Stuur me een priveberichtje-
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Wat haal je in de praktijk? Wat zijn de laadtijden? Kan het voor je deur?kgroot.nl schreef:Ik heb vanaf januari een demo rijden gezien wij E-Dealer worden.
geen ervaring met de e-up!, maar wel met een renault zoe. de stilte en acceleratie zijn fantastisch. kan het iedereen aanraden om een keer met een elektrische auto te rijden.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Morgen rijden!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Super, ben vooral benieuwd naar je mening over de tsiPetrolhead Tom schreef:Morgen rijden!
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Praktijk rond de 100KM. Laadtijden aan 220V 4 uur en 15 minuten aan de laadpaal 2 uur en 15 minuten. Langs de snelweg in 20 minuten 80% volTwitNour schreef:Wat haal je in de praktijk? Wat zijn de laadtijden? Kan het voor je deur?kgroot.nl schreef:Ik heb vanaf januari een demo rijden gezien wij E-Dealer worden.
Mocht iemand willen rijden. Vanaf eind januari heb ik een demo
Ibiza running @ 248 pk & 373nm
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Graag!kgroot.nl schreef:Praktijk rond de 100KM. Laadtijden aan 220V 4 uur en 15 minuten aan de laadpaal 2 uur en 15 minuten. Langs de snelweg in 20 minuten 80% volTwitNour schreef:Wat haal je in de praktijk? Wat zijn de laadtijden? Kan het voor je deur?kgroot.nl schreef:Ik heb vanaf januari een demo rijden gezien wij E-Dealer worden.
Mocht iemand willen rijden. Vanaf eind januari heb ik een demo
- Autheo
- Donateur member
En? Wat vond je ervan?Petrolhead Tom schreef:Morgen rijden!
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Zelf ook in de e-Up gereden, daarnaast al verschillende andere elektrische auto's gereden vanwege mijn werk. Ik moet zeggen, de e-Up is een fijn dingetje, meer normale auto dan andere elektrische auto's. Ik rijd dagelijks in een Mitsubishi iMiev en ben blij als ik 60-70km kan rijden. De e-Up viel qua actieradius zeker niet tegen.
Voor vragen wat betreft het elektrisch rijden kun je altijd bij mij terecht!
Voor vragen wat betreft het elektrisch rijden kun je altijd bij mij terecht!