Deze logica ontgaat mij een beetje.....MiiRens schreef:Deze winter heb je geen winterbanden nodig, want op onze andere auto zitten ze er al sinds eind oktober op.
Waneer komen de winterbanden
- Autheo
- Donateur member
Re: Waneer komen de winterbanden
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
+1, ik snapte er ook niets vanAutheo schreef:Deze logica ontgaat mij een beetje.....MiiRens schreef:Deze winter heb je geen winterbanden nodig, want op onze andere auto zitten ze er al sinds eind oktober op.
Vorige week ook de winterbandjes laten omleggen.
En vandaag de velgjes netjes gepoetst en een mooi plekje in de garage gezocht.
Hopen dat het snel weer zomer word
En vandaag de velgjes netjes gepoetst en een mooi plekje in de garage gezocht.
Hopen dat het snel weer zomer word
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Lijken wel nieuw Jos! Schitterend!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Ik moet ze nog steeds bestellen
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
Petrolhead Tom schreef:Lijken wel nieuw Jos! Schitterend!
Dankjewel Tom.Ben zuinig op mijn spulletjes.Zoals vele hier
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
Vanmiddag afspraak bij de dealer om te wisselen.
Weer een aantal maanden zonder m'n mooie triangle's
Wacht maar hoe ze eruit zien na een wintertje pekel, dan ben je blij dat ze op de stalling stonden met die laklaag erop.Woodman schreef:Vanmiddag afspraak bij de dealer om te wisselen.
- Autheo
- Donateur member
Vandaag ook maar eens de wissel gedaan. Twijfelde nog een beetje, maar nu de nachtvorst gaat komen toch de knoop maar door gehakt. 3 zomerbanden weer in de schuur opgehangen, de vierde doet weer dienst als reserveband.
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
@PR010 waar heb je die wieldoppen vandaan als ik vragen mag?
Ik denk dat hij die zelf zo heeft gespoten... Standaard op de move up
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
@Woodman is geplasticdipt! Ziet wat beter uit als stale velgen of standaart zilveren haha. Vw logo gewoon afplakken.
Black on Black
@PR010 oke.
Die standaard (move) doppen zijn wat saai.
Dit ziet er wel gaaf uit.
Die standaard (move) doppen zijn wat saai.
Dit ziet er wel gaaf uit.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Staat goed!PR010 schreef:Zo ook de winterbanden er onder.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Zo, de winterbanden zitten eronder! Over 15 dagen maar meteen proef op de som in Oostenrijk!
Winterrubber zit er weer onder. Was het eigenlijk nog niet van plan maar vanwege tripje naar Valkenburg (kerstmarkt in de grotten) en mogelijk naar de kerstmarkt in Aken toch maar gemonteerd. Je weet het nooit.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
Moest ook maar geloven aan winterbandjes !
Zijn winterbanden niet gewoon grote flauwekul? Althans voor een normaal mens.
Definitie. Een normaal mens is iemand die:
1) Niet op wintersport gaat
2) De 1, 2 of 3 dagen dat er sneeuw of ijs/ijzel ligt in Nederland thuis blijft, te voet of met de fiets op pad gaat of het openbaar vervoer kiest of kan wachten tot er gestrooid is.
Is dat laatste trouwens niet altijd het geval in ons georganiseerde landje waarin de strooiploegen na het weerbericht van het 8 uur journaal meteen op pad gaan? De enkele keer dat ik met sneeuw/ijs op pad ben gegaan (omdat ik meende dat het moest, wat natuurlijk onzin was maar goed ik meende het nu eenmaal) was inderdaad in de avond spits en er stond meteen een file van Eindhoven (waar ik woon) tot Nijmegen. Omdat ik naar Arnhem moest ben ik na twee uur stapvoets rijden en nog niet verder gekomen dan Veghel weer omgedraaid. Na drie uur was ik veilg thuis zonder ook maar een moment winterbandjes gemist te hebben.
Ik geloof zelfs dat als ik een auto van de zaak had en het me geen cent zou kosten ik er niet aan mee zou doen. Alleen al vanwege het gedoe. Het is geloof ik namelijk helemaal niet zeker dat winterbanden bij ander weer dan sneeuw of ijs beter zijn. Er zijn ook geluiden dat in dat geval juist zomer (lees: all season) banden beter zijn.
Regelmatig denk ik "zijn zij gek of ben ik het?" maar dat kan ik meestal volgen met "maar zij zijn met meer". Daar twijfel ik in dit geval aan.
Definitie. Een normaal mens is iemand die:
1) Niet op wintersport gaat
2) De 1, 2 of 3 dagen dat er sneeuw of ijs/ijzel ligt in Nederland thuis blijft, te voet of met de fiets op pad gaat of het openbaar vervoer kiest of kan wachten tot er gestrooid is.
Is dat laatste trouwens niet altijd het geval in ons georganiseerde landje waarin de strooiploegen na het weerbericht van het 8 uur journaal meteen op pad gaan? De enkele keer dat ik met sneeuw/ijs op pad ben gegaan (omdat ik meende dat het moest, wat natuurlijk onzin was maar goed ik meende het nu eenmaal) was inderdaad in de avond spits en er stond meteen een file van Eindhoven (waar ik woon) tot Nijmegen. Omdat ik naar Arnhem moest ben ik na twee uur stapvoets rijden en nog niet verder gekomen dan Veghel weer omgedraaid. Na drie uur was ik veilg thuis zonder ook maar een moment winterbandjes gemist te hebben.
Ik geloof zelfs dat als ik een auto van de zaak had en het me geen cent zou kosten ik er niet aan mee zou doen. Alleen al vanwege het gedoe. Het is geloof ik namelijk helemaal niet zeker dat winterbanden bij ander weer dan sneeuw of ijs beter zijn. Er zijn ook geluiden dat in dat geval juist zomer (lees: all season) banden beter zijn.
Regelmatig denk ik "zijn zij gek of ben ik het?" maar dat kan ik meestal volgen met "maar zij zijn met meer". Daar twijfel ik in dit geval aan.
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)