Verwijderen van voorbumper en middenpaneel VW Up.
Verwijderen van voorbumper en middenpaneel VW Up.
Zoals de titel het al aangeeft. Hoe dit te doen? Aantonen met foto's zou perfect zijn.
Gr.
Gr.
Re: Verwijderen van voorbumper en middenpaneel VW Up.
Foto's heb ik niet, maar de bumper zit met 1 schroef en een paar klemmen vast aan de bovenzijde en met een aantal schroeven aan de onderzijde. De wielkasten zijn ook nog aan de voorbumper geschroefd. Het makkelijkst is om deze even helemaal los te halen, dat zijn maar een paar schroeven extra maar het maakt het werken een stukje makkelijker.
Het middengedeelte zit alleen maar geklikt in de de bumper, dat zie je gauw genoeg als je de bumper naast de auto hebt liggen
Het middengedeelte zit alleen maar geklikt in de de bumper, dat zie je gauw genoeg als je de bumper naast de auto hebt liggen
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Klinkt als een duidelijke uitleg!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Het middendeel is dus ook los eruit te halen zonder de complete bumper los te moeten maken?
- Vinniepilon
- Donateur member
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Kijk! Dat is nog eens handig!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Nou ik weet niet waar jij hebt gestaan met het eraf halen van de bumper donkup, maar het zat wel meer vast dan jouw beschrijving; )
MarvinUp schreef:Nou ik weet niet waar jij hebt gestaan met het eraf halen van de bumper donkup, maar het zat wel meer vast dan jouw beschrijving; )
Aan jou dus nu de schone taak om anderen in de community te helpen:
Kun jij misschien wel de perfecte beschrijving geven?
Is dat zo? In mijn beleving was het niet veel meer dan dat, eerlijk gezegd Ik ben destijds ook helemaal vergeten om overal foto's van te maken. Was veel te druk met sleutelenMarvinUp schreef:Nou ik weet niet waar jij hebt gestaan met het eraf halen van de bumper donkup, maar het zat wel meer vast dan jouw beschrijving; )
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
- RutgerPruis
- Forum newbie
Als het goed is heb ik er nog een paar foto's van. Zal ze zsm opzoeken.
VW Move UP 1.0 75 pk