Hi, ik heb een roestplekje gespot op het scharnier van mijn achterklep,......wat nu?????? Het is een klein plekje maar kleine plekjes worden groot.
Gaarne jullie advies, het plekje moet weg!
Roestplekje scharnier achterklep, wat nu!!
- BottomsUp!
- Forum newbie
Roestplekje scharnier achterklep, wat nu!!
Ducati Diavel Dark Stealth, Volkswagen Up! High Up!
Re: Roestplekje scharnier achterklep, wat nu!!
Met een dremel en een schuursteentje erop het plekje zo goed mogelijk kaal maken tot op het blanke metaal. Dan een paar lagen Hammerite Antiroest Nr 1 erop. Vervolgens aflakken met witte metaallak. De kunst is het plekje zo klein mogelijk te houden.
Als alles goed gedroogd is regelmatig een klein beetje olie tussen het scharnier en de auto laten lopen.
Als alles goed gedroogd is regelmatig een klein beetje olie tussen het scharnier en de auto laten lopen.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Wat Touchwood zegt. Maar misschien is het wat oppervlakte roest en kun je ook volstaan met een schuurpapiertje en bovenstaande middelen.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
dacht het niet.
roest komt waarschijnlijk onder het scharnier weg (zou ik zeker vanuit gaan)
dus scharnier iets losdraaien , oplichten en vervolgens de blek behandelen zoals al omschreven.
roest komt waarschijnlijk onder het scharnier weg (zou ik zeker vanuit gaan)
dus scharnier iets losdraaien , oplichten en vervolgens de blek behandelen zoals al omschreven.
- BottomsUp!
- Forum newbie
Heren, bedankt voor jullie nuttige advies! Ik ga komend weekend aan de slag!
Ducati Diavel Dark Stealth, Volkswagen Up! High Up!