Beste leden,
Ben sinds 6 maanden een trotse eigenaar van een Vw Up Black edition, maar vroeg mij af hoe ik het beste de tekst 'Black' aan de zijkanten kan verwijderen..
Is dat mogelijk zonder de lak te beschadigingen? Wil het zo voorzichtig mogelijk doen. Misschien heeft iemand het al eerder gedaan en kan mij tips geven of uitleggen hoe het moet?
Alvast bedankt en ik hoor het graag,
Groet,
Caliskan
De tekst 'BLACK' hoe verwijderen?
-
- Forum newbie
- Berrie de jongh
- Forum newbie
- Contacteer:
Re: De tekst 'BLACK' hoe verwijderen?
het is toch een sticker ? dit kan je doen met een föhn (verfbrander) ff warm maken alleen niet te dicht er op dan haal je de stickers er zo af !
VW UP GTI
gti drivers do it faster
gti drivers do it faster
-
- Vagling liefhebber
Pas op met een verfbrander bij verkeerd gebruik kost het je lak.Berrie de jongh schreef: ↑di 14 apr 2020, 16:42het is toch een sticker ? dit kan je doen met een föhn (verfbrander) ff warm maken alleen niet te dicht er op dan haal je de stickers er zo af !
Volkswagen UP GTI
- NidayFright
- Donateur member
Vooral de föhn niet te lang op 1 plek richten, een paar tellen is voldoende en dan geleidelijk aan zo de gehele sticker goed warm maken. Dan trek je de sticker er zo af. Komt het niet in zijn geheel los, dan nogmaals verwarmen en vooral niet gaan pulken aan de sticker. Zo voorkom je krasjes in de lak. Vuil en resten ontdoen en eventueel polijsten mochten er toch wat krasjes zichtbaar zijn en/of de stickerafdruk nog heel lichtjes zichtbaar is:)
GTI DARK SILVER
Kan met de beste wil van de wereld niet begrijpen waarom die tekst verwijdert moet worden.Caliskan55 schreef: ↑di 14 apr 2020, 08:00Beste leden,
Ben sinds 6 maanden een trotse eigenaar van een Vw Up Black edition, maar vroeg mij af hoe ik het beste de tekst 'Black' aan de zijkanten kan verwijderen..
Is dat mogelijk zonder de lak te beschadigingen? Wil het zo voorzichtig mogelijk doen. Misschien heeft iemand het al eerder gedaan en kan mij tips geven of uitleggen hoe het moet?
Alvast bedankt en ik hoor het graag,
Groet,
Caliskan