UP WATERLEKKAGE REPARATIE
UP WATERLEKKAGE REPARATIE
UP WATERLEKKAGE REPARATIE Stuur email
Hallo wie kan mijn helpen tegen betaling.Ik ben op zoek naar monteur die bekend is met VW UP bj 2012.Ik heb probleem met water lekkage by passagierkant vloer mat nat. Paravan schoon ook de afwatering gaten open enz, nieuwe voorruit, maar blijf lekken graag hoor ik van u.
Hallo wie kan mijn helpen tegen betaling.Ik ben op zoek naar monteur die bekend is met VW UP bj 2012.Ik heb probleem met water lekkage by passagierkant vloer mat nat. Paravan schoon ook de afwatering gaten open enz, nieuwe voorruit, maar blijf lekken graag hoor ik van u.
-
- Vagling liefhebber
-
- Forum eindbaas
Re: UP WATERLEKKAGE REPARATIE
Controleer de afvoer van de airco eens.
Waar zit de airco afvoer, graag info en weet niet of het dat is gebruikt hem nooit.
-
- Forum eindbaas
Ik denk dat je met deze manier van communiceren weinig hulp kunt verwachten.
Zoek graag hulp ben niet technisch, en als ik rare vragen stel sorry. Maar in een auto rijd met zwembad is niet fijn vooral nu met deze regen val. En de stank is niet te houden, heb de maten er uit en vloerbedekking opgetild om te luchten. Ik heb alles wat over de lekkage staat geprobeerd maar niéts. MvGr Ben.
Denk dat er bedoeld wordt dat het netjes zal zijn om jij eigen eerst even voor te stellen in de topic "even voorstellen", voordat je meteen vragen stelt.
Leverd even voorstellen mijn probleem op, ik ben al zins 2029 lid dus waar zeur je over. Ik vraag netjes of iemand tegen betaling mijn kan..!!! Helpen. Kom graag met oplossingen dan zeuren
-
- Vagling liefhebber
Voorstellen is wel zo netjes en dan maakt het niet uit sinds wanneer je lid bent. Dit is geen zeuren maar gewoon een beetje fatsoen.
Volkswagen UP GTI
laten we het netjes houden.
Tom Westendorp Moderator
Tom Westendorp Moderator
-
- Vagling liefhebber
Gelukkig hebben we niet veel van deze personen op het forum als jou..........................
Moderators doe hier iets mee.
Volkswagen UP GTI