Modeljaar 2013?
Modeljaar 2013?
Ik heb zojuist in de nieuwe Black Up! van mijn buurvrouw gereden. Wat mij opviel is dat de wijzerplaten van het instrumentarium er anders uit zien dan van mijn High Up! ( april 2012) Is dit standaard bij een Black/White up! of is dit al modeljaar 2013?
Re: Modeljaar 2013?
Wat was het precieze verschil?
Lettertype? Grootte? Kleur? Wijzers? Nog wat anders?
Lettertype? Grootte? Kleur? Wijzers? Nog wat anders?
▲ Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------
-------------
hier komen de verschillen:
- Bijlagen
-
- Normale versies (dikke witte randen)
- Volkswagen high up.jpg (43.03 KiB) 12067 keer bekeken
Eigenaar van een Black Up bmt 5 deurs
hier de black up versie
- Bijlagen
-
- Black up (zonder dikke randen)
- Volkswagen Up! (2012) Dashboard 1.jpg (117.43 KiB) 12067 keer bekeken
En als laatste de Up gt tellers
- Bijlagen
-
- Up gt tellers (toerenteller in midden)
- vw_up_gt_02_620x433.jpg (184.24 KiB) 12067 keer bekeken
Ik weet niet of ik zo een grote toerenteller in het middel wel prettig vind.Michel.oa schreef:En als laatste de Up gt tellers
Denk dat ik toch liever gewoon een grote KM teller heb, kijk ik 100 keer vaker op dan op mijn toerenteller.
|Skoda Citigo Tour 60PK|Deep Black Pearl Metallic|5 Deurs|Travel Pakket|media pakket|Sunset|Reservewiel|kofferbaklampje |
|Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCI (140PK) titanium|Panther Black|7" Navi|getinte ramen|zilveren roofrails|Ipod integratie|
|Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCI (140PK) titanium|Panther Black|7" Navi|getinte ramen|zilveren roofrails|Ipod integratie|
heb net ff autotrader gekeken en heb alleen bij de take up in zovere die dikke witte rand gezien bij de move en high up niet heb dan ook gekeken naar eerste exemplaren 2011
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Ik heb deze ook in mijn High Up! De black Up! van mijn buurvrouw heeft de dikke witte rand op de wijzerplaten...Michel.oa schreef:hier de black up versie
De ''Black Up!'' versie is mooier
Ik heb ook een black up met de dunne rand tellers. Wat raar... Word er willekeurig wat gedaan?
Vreemd dat er verschillende platen gebruikt schijnen te zijn. Bij de Take Up had ik het al wel gezien, maar dacht dat de rest gewoon gelijk was. Bij de Citigo heb ik overigens in de eerste tests ook andere wijzerplaten gezien.
Eerst:
Nu:
Minimaal verschil, maar het lettertype is héél licht aangepast, ook de strepen zijn ietsje dikker (al kan dat misschien door de foto zo lijken). En het laatste streepje van de toerenteller (en eerste van de benzinemeter) is rood geworden. Daarnaast lijken de kokers ook een slag dieper te zijn. Maar het grootste verschil is wel dat de cijfers en wijzers niet meer groen, maar wit verlicht zijn. Wat mij betreft hadden ze dat bij het oude gelaten, die kleur past beter bij de rest van de knoppen. En het witte vind ik eigenlijk net een tikkeltje te fel in het donker. Daar is helaas geen regelknopje voor, maar zou dit bij de dealer een tandje lager gezet kunnen worden? Als je een parkeergarage inrijdt, dimt 'ie (als je met dagrijverlichting rijdt) immers ook langzaam...
Vergelijk ook dit filmpje met bijvoorbeeld deze.
Eerst:
Nu:
Minimaal verschil, maar het lettertype is héél licht aangepast, ook de strepen zijn ietsje dikker (al kan dat misschien door de foto zo lijken). En het laatste streepje van de toerenteller (en eerste van de benzinemeter) is rood geworden. Daarnaast lijken de kokers ook een slag dieper te zijn. Maar het grootste verschil is wel dat de cijfers en wijzers niet meer groen, maar wit verlicht zijn. Wat mij betreft hadden ze dat bij het oude gelaten, die kleur past beter bij de rest van de knoppen. En het witte vind ik eigenlijk net een tikkeltje te fel in het donker. Daar is helaas geen regelknopje voor, maar zou dit bij de dealer een tandje lager gezet kunnen worden? Als je een parkeergarage inrijdt, dimt 'ie (als je met dagrijverlichting rijdt) immers ook langzaam...
Vergelijk ook dit filmpje met bijvoorbeeld deze.
▲ Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------
-------------
Bij mij gaat de tellerverlichting harder branden als ik in de zon of licht rij en bij donkere plekken word het weer donker...
Is dat wel juist? In het donker heb ik toch meer aan licht in de klokken?
Nee, als het donker is en je teller is fel dan verblind je jezelf.
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Dat zorgt er juist voor dat je je licht aan zet als het te donker word omdat je je klok niet meer kan zienMichel.oa schreef:Bij mij gaat de tellerverlichting harder branden als ik in de zon of licht rij en bij donkere plekken word het weer donker...
Plus inderdaad dat de gene hier boven me zegt...
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
Ik heb een black-up en een high-up, beide hebben exact dezelfde klokkenwinkel. De versie zonder de dikke witte rand bij de cijfers.
Modeljaar 2012.
Modeljaar 2012.
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!
Ik heb een move-up, eerste gen. Deze heeft dezelfde klokken als de black-up!
Up! Black-edition 60pk, zonder bluemotion!
Ik heb ook degene zonder die dikke witte rand, zie hieronder
- Bijlagen
-
- IMAG0308.jpg (149.23 KiB) 11924 keer bekeken
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Teeeeeerin#, 120 rijden en dan zo'n strakke foto, wat doe jij nog meer tijdens het rijden......
Zeg maar niets.... Ik denk in plaatjesCBdicX schreef:Teeeeeerin#, 120 rijden en dan zo'n strakke foto, wat doe jij nog meer tijdens het rijden......