boxen in achterdeuren doen het niet
- jefvanhouten
- Vagling liefhebber
boxen in achterdeuren doen het niet
was de auto van de binnekant aan poetsen zag dat er boxen in de achter deuren zaten van me up maar er komt geen geluid uit ?? is het zier of gewoon niet aan gesloten??
60 pk ^move up ^ Maps en More 5deurs 16inch upsilon velgen ^ UP! instaplijsten ^ Midden armsteun ^
Re: boxen in achterdeuren doen het niet
heb je een vw radio met 6 speakers? zo ja, dan is het maar een instelling.jefvanhouten schreef:was de auto van de binnekant aan poetsen zag dat er boxen in de achter deuren zaten van me up maar er komt geen geluid uit ?? is het zier of gewoon niet aan gesloten??
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
- jefvanhouten
- Vagling liefhebber
geen idee het is zoon orginele ingebouwde
60 pk ^move up ^ Maps en More 5deurs 16inch upsilon velgen ^ UP! instaplijsten ^ Midden armsteun ^
Misschien staat de fader op alleen de voorkant ?
Of het is een take up zonder achterspeakers.
- jefvanhouten
- Vagling liefhebber
Nee tis een move upleidup schreef:Of het is een take up zonder achterspeakers.
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Move Up heeft alleen achterspeakers en tweeters voor als je voor het Sound Pakket gekozen hebt. Standaard heeft de Move Up alleen twee speakers in de voordeuren.
- jefvanhouten
- Vagling liefhebber
Oke dan weet ik genoeg kan ik er zelf speekers inzetten of is dat niet mogelijk
Ik weet niet of er verschil zit tussen een Nederlandse up en een Engelse up betreft de achterste speakers.
Op het Engelse forum hebben ze de achterste speakers achteraf ingebouwd in een take up!
http://www.upownersclub.co.uk/forum/diy ... ic438.html
Leuk project.....
Op het Engelse forum hebben ze de achterste speakers achteraf ingebouwd in een take up!
Leuk project.....
Up! Black-edition 60pk, zonder bluemotion!
Jef dat moet mogelijk zijn heb zelf mijn up nog niet dus weet niet wat wel en niet achter op de radio zit en mss zit het zelfs wel voorbereid.
Zou dus ff kijken achter het paneel achter of er mss geen kabel zit voor een speaker.
Zou dus ff kijken achter het paneel achter of er mss geen kabel zit voor een speaker.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Nou, dan moet je inderdaad erg van music en/of geluid houden, sound pakketje was makkelijker geweest en denk ik net zo duur....Jojo schreef:Ik weet niet of er verschil zit tussen een Nederlandse up en een Engelse up betreft de achterste speakers.
Leuk project.....
En het geluid van de originele speakers is prima, ik ben wel wat gewent met in al mijn vorige auto's altijd custom Pioneer systemen.
Het VW systeem laat niet de kronen uit je mond trillen maar het is gewoon goed, lekker helder geluid en een gecontroleerde bas.
Ik heb wel het 6 speaker systeem van de White UP