Rokerspakket

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Ankieee
Forum newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: za 16 feb 2013, 23:02

Rokerspakket

Bericht door Ankieee » ma 18 feb 2013, 09:45

Ik had al even het forum doorzocht maar kon geen duidelijk antwoord op mijn vraag vinden. Ergens las ik dat iemand het rokerspakket niet bij zijn up! had besteld. Mij leek dat wel wat en ik belde zojuist de dealer om door te geven dat ik het rokerspakket er niet op wilde maar volgens hem is dat standaar en kun je het niet afbestellen.
In het instructieboekje (ja, ik heb het instructieboekje al doorgelezen op internet terwijl de auto er nog niet eens is) staan echter twee mogelijkheden; je hebt of een sigarettenaansteker (en asbak) of een stopcontact. Weet iemand hoe het zit? Heeft iemand een up gekregen zonder rokerspakket?
High up! 60pk, 4 deuren, White pakket, Drive pakket, leren bekleding, panoramadak.

Gebruikersavatar
Psycho_Mantis
Vagling liefhebber
Berichten: 912
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
Locatie: Spijkenisse

Re: Rokerspakket

Bericht door Psycho_Mantis » ma 18 feb 2013, 09:53

Volgens mij heeft haast niemand hier op het forum een rokerspakket

Ik heb zelf geen rokerspakket (hou helemaal niet van roken)
Dus ik heb een bekerhouder en een 12v aansluiting

Ankieee
Forum newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: za 16 feb 2013, 23:02

Re: Rokerspakket

Bericht door Ankieee » ma 18 feb 2013, 11:11

Dank voor je reactie! Ik vond het al zo raar. Zal het dan nog maar eens aankaarten.
High up! 60pk, 4 deuren, White pakket, Drive pakket, leren bekleding, panoramadak.

Gebruikersavatar
brinkiboy
Forum newbie
Berichten: 76
Lid geworden op: wo 26 dec 2012, 23:11
Locatie: Dronten

Re: Rokerspakket

Bericht door brinkiboy » ma 18 feb 2013, 12:45

hoi ankieee,
Ik had hetzelfde toen ik mijn up in december bestelde. De dealer (Avenu) kon alleen maar met rokerspakket bestellen. Bij aflevering wordt dit in de werkplaats omgezet...
High up, 1.0 60pk BM, Black pearl, panoramadak, maps and more, executive pakket, drive pakket, bekleding beige-grijs-bruin

Ankieee
Forum newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: za 16 feb 2013, 23:02

Re: Rokerspakket

Bericht door Ankieee » ma 18 feb 2013, 12:57

brinkiboy schreef:hoi ankieee,
Ik had hetzelfde toen ik mijn up in december bestelde. De dealer (Avenu) kon alleen maar met rokerspakket bestellen. Bij aflevering wordt dit in de werkplaats omgezet...
Werd de aansteker er toen uitgehaald dan?
High up! 60pk, 4 deuren, White pakket, Drive pakket, leren bekleding, panoramadak.

Gebruikersavatar
BarMove(d)Up
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 16:06

Re: Rokerspakket

Bericht door BarMove(d)Up » ma 18 feb 2013, 19:21

Ankieee schreef:
brinkiboy schreef:hoi ankieee,
Ik had hetzelfde toen ik mijn up in december bestelde. De dealer (Avenu) kon alleen maar met rokerspakket bestellen. Bij aflevering wordt dit in de werkplaats omgezet...
Werd de aansteker er toen uitgehaald dan?
De aansteker is gewoon een 12V aansluiting en de asbak is een losse beker, dus volgens mij maakt het helemaal niets uit of je nu wel of geen rokersuitvoering hebt..
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

Gebruikersavatar
Psycho_Mantis
Vagling liefhebber
Berichten: 912
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
Locatie: Spijkenisse

Re: Rokerspakket

Bericht door Psycho_Mantis » ma 18 feb 2013, 19:59

Afbeelding

dit is de rook versie

en de versie voor de niet-rokers heeft geen aansteker maar een mooi klepje met 12v erop

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Rokerspakket

Bericht door Pop Up! » ma 18 feb 2013, 20:23

Ik had op papier ook een rokersversie, terwijl ik geen roker ben. Maar wat bleek achteraf had ik gewoon een nette 12v aansluiting en een bekerhouder ipv een asbak en aansteker.
Daarna toch nog maar een asbak gevraagd ;)
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Ankieee
Forum newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: za 16 feb 2013, 23:02

Re: Rokerspakket

Bericht door Ankieee » ma 18 feb 2013, 22:21

Ja, ik wil dus zo'n mooi klepje in plaats van lelijke aansteker! Maar het kan dus wel :) Dank allemaal! Ik ga het nog eens vragen bij de dealer :)
High up! 60pk, 4 deuren, White pakket, Drive pakket, leren bekleding, panoramadak.

Joey0174
Forum newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 24 dec 2012, 12:12

Re: Rokerspakket

Bericht door Joey0174 » ma 11 mar 2013, 13:52

Ik heb wel een rokerspaket het zit er niet standaard in maar volgens mij kan je het er wel bij bestellen maar voor welke prijs weet ik niet meer

Gebruikersavatar
Patrick-Brand
Vagling liefhebber
Berichten: 385
Lid geworden op: vr 22 feb 2013, 22:59
Locatie: Drechtsteden

Re: Rokerspakket

Bericht door Patrick-Brand » ma 11 mar 2013, 16:29

Joey0174 schreef:Ik heb wel een rokerspaket het zit er niet standaard in maar volgens mij kan je het er wel bij bestellen maar voor welke prijs weet ik niet meer
Volgens mij stond het vorig jaar voor drie tientjes op de optielijst.
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!

Gebruikersavatar
oubaasje
Vagling liefhebber
Berichten: 209
Lid geworden op: vr 27 apr 2012, 15:47
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: Rokerspakket

Bericht door oubaasje » di 12 mar 2013, 18:31

het rokerspakket is nu standaard: kost niets.
Denk dat dit een gevolg is van de tabaksfabrikantenlobby

Plaats reactie